20 lip 2012

Wspomnienia z dzieciństwa

Hej ^-^! 

Dzisiaj coś zupełnie innego, ostatnio wspominałam, jak to było, gdy byłam mała. Żadnych zmartwień ani problemów. Co to były za czasy! Mogliśmy spać ile chcieliśmy, wszyscy nad nami skakali i mieliśmy wszystko gotowe, podkładane pod nos. Kiedy frajdą było robienie namiotów w domu za pomocą krzeseł i prześcieradeł! :) Czasy, w których paluszki były papierosami, a czerwona oranżada była winem i przypomniały mi się także ulubione kreskówki tj. Johny Bravo, Atomówki, Bliźniaki Cramp i wiele innych. Pamiętam jaką miałam radoche jak je oglądałam, haha. Czasami brakuje mi tej beztroski, a wam? :)






A jakie były wasze ulubione kreskówki? 
Co najbardziej zapadło wam w pamięci z czasów dzieciństwa ? 
Czekam na komentarze ;) Jestem ciekawa, czy wy też tak wspominacie dawne czas!



*To moja 10 notka. Jestem bardzo szczęśliwa, że jesteście zainteresowani moim blogiem. Dziękuje wszystkim, którzy oglądają, komentują i obserwują mój blog. To dla mnie dużo znaczy! Napiszcie, o czym chcielibyście, żeby był następny post, jeśli oczywiście macie pomysł i ochotę. Pozdrawiam! :)

13 komentarzy:

  1. Zdecydowanie brakuje mi tej beztroski. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym znów chciała mieć w głowie zabawki i przedszkole. Eh.. ~Justyna

    OdpowiedzUsuń
  3. Gumisie i smerfy są the best. :)


    http://toiowo-tuitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też za tym tęsknie..Nigdy niczym się nie przejmowałam a tera problem na problemie :( eh...Fajny blog..Zaobserwuję go..Pozdrawiam i zapraszam do mnie ---> http://emodziewczyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Om. wspomnienia <3 ,fajny blog . Zapraszam do mnie : http://zaczynamodnowa01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. I nie było neta ;p Podwórkowe towarzystwo ;]
    zabawy w podchody chowanego wyliczanki i wracanie do domu wieczorami szybkie jedzenie obiadku żeby tylko iść ze znajomymi pograć w piłkę ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. jak ja tęsknie za starą dobrą ramówką Cartoon Network, aż wstyd się przyznać :p

    Pozdrawiam serdecznie :)

    http://iftheworldwouldend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba każdy z nas tęskni za tymi czasami. ;-)
    Ja bym chętnie poczytała post o muzyce , jakich piosenek słuchasz itp. Daj znać jak zrobisz taki post. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dzieciństwo-najlepszy okres w moim życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tęsknie za tymi czasami ;(
    I wszystkie bajki z dzieciństwa były świetne! Nie to co dzisiejsze... :/

    OdpowiedzUsuń
  11. też bym wróciła do tamtych czasów!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad, do ciebie też na pewno wpadnę! :)