15 lip 2012

The Last Song

Aloha! 

Dzisiaj chce wam polecić  film i książkę w jednym. Tytuł to `The Last Song` , czyli `Ostatnia piosnka`. Jest to i książka i film . Książka jest autorstwa Nicholasa Sparksa. To już wasza decyzja co wybierzecie. To i to jest super ♥. Ja oglądałam film. Możecie go obejrzeć np. na ekino - <ostatnia piosenka - ekino> (wybierzcie 2 okienko).

"Ostatnia piosenka" to wzruszający i podnoszący na duchu dramat o więzach rodzinnych, pierwszych miłościach i drugich szansach, który na długo pozostanie w pamięci widzów. Główna bohaterka, Ronnie (Miley Cyrus), nie potrafi pogodzić się z rozwodem rodziców. Jej ojciec, Steve (Greg Kinnear), stara się odbudować pełną miłości relację, jaka niegdyś istniała między nim a córką, ale ponowne nawiązanie kontaktu ze zbuntowaną dziewczyną nie jest łatwe. Postanawia w tym celu wykorzystać jedyną rzecz, która nadal ich łączy – muzykę. W międzyczasie Ronnie poznaje przystojnego siatkarza plażowego, Willa, z którym przeżywa pierwszą miłość.
opis pochodzi z :<opis - ostatnia piosenka>


Napiszcie, czy obejrzycie lub przeczytacie. Jeżeli już to zrobiliście to napiszcie, czy wam się podobało! :)



The Last Song. Polecam ♥.

1 komentarz:

  1. oglądałam i bardzo mi się podobało ;)
    widze ze wakacyjnie tu u ciebie podoba mi sie obserwuje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad, do ciebie też na pewno wpadnę! :)