17 lip 2012

Pomysły na paznokcie

Hejo *.* . 

Dzisiaj podzielę się z wami różnymi sposobami malowania paznokci! Ja osobiście lubię dbać o paznokcie, a szczególnie mieć je ładnie pomalowane, a wy? :)

Znalazłam kilka ciekawych propozycji w internecie. Na pewno sama też ich spróbuje. Są na prawdę oryginalne i bardzo ładnie wyglądają! Niektóre były mi do tej pory nieznane. Może niektórzy już je poznali i zdążyli przetestować ;). Mam nadzieje, że wszystkim się spodoba i spróbujecie pomalować paznokcie jakimś wybranym przez siebie sposobem. Napiszcie czy wypróbujecie, a jeżeli już któryś stosowaliście to napiszcie czy polecacie. :)
















Która forma najbardziej wam odpowiada ♥ ? 
Czekam na wasze odpowiedzi! :)

29 komentarzy:

  1. Też lubię malować paznokcie ;d
    Jutro wypróbuję sposób4 ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ło, świetne pomysły.
    Napewno jakiś wybróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał, świetny post ^^ ! najlepsze są te 4 pierwsze ! zapraszam do zaobserwowania ( ja już to zrobiłam xd ) i komentowania ;D ! magdas-wardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę spróbować 4 - śliczne <3!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja osobiście jestem uzależniona od czarnego lakieru xD
    Pierwszy sposób jest bardzo fajny,jak będę mieć chwilkę,to pewnie spróbuję.
    Zapraszam do mnie:avehellburn.blogspot.com
    :3

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję ;p
    mam cię w obserwowanych ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Wypróbuję coś na pewno ;)
    http://fashion-by-anita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. tez lubie malowac paznokcie;p ale nie wychodzi mi zbytnio mmalowanie lewa reka:/
    probowalam robic paznokcie wodne(ostatni pomysl) ale mi nie wyszlo:/ pewnie mialam zle lakiery
    http://sennierealny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. I invite on my blog nauka-angielskiego.blog.pl where we learn English through usual talk :)

    Let me that I'll write in English. Great idea for a blog :) Ways of doing nails are wonderful. I have to try something. I hope that I can xd Greet!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne te ostatnie.^^
    obserwuję i liczę na to samo.;D
    Zapraszam do mnie ;
    http://zhuuq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Paznokcie <3 Podoba mi się blog, obserwuje ;] W wolnej chwili wbij też do mnie ;) - http://karolina-karaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Blog jest bardzo fajny ;) Zainteresował mnie :) Więc obserwuję i zapraszam na mój: http://rysunek-milena.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super metody < 3
    Na pewno jakąś spróbuję. :)

    Zerkniesz do mnie ? Będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomysłowe. Podobają mi się takie oryginalne pomysły : )
    Obserwuję + liczę na rewanż : *

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne sposoby *,*
    Uwielbiam malować paznokcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. swietne pomysly :D

    pzdr.

    + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej :) Świetne sposoby, chyba je wykorzystam ! wyglądają cudownie.
    Dodalam sie do obserwatorów. Będę wpadać, pozdrawiam <3

    http://iftheworldwouldend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Z góry dzięki za sposoby!
    Obserwuję i liczę na rewanż ;-P
    nelqable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne pomysły :)
    zapraszam do mnie :
    kasiatojestto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne pomysły - najbardziej spodobał mi się ten czarny z kolorowymi paskami (przed ostatnie zdjęcie).

    OdpowiedzUsuń
  21. Super paznokcie ! Obserwuję . Zapraszam do obserwowanai ;) . :D

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam oglądać sposoby na manicure, choć sama jestem noga jeśli chodzi o malowanie paznokci, nie umiem wykonać nawet najprostszego wzorka T_T

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne! Najbardziej podobają mi się te z pierwszego zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne pazurki :) najlepsze są galaxy :) obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. ciekawe wzory, ostatnio miałam ochotę sobie probić jakieś ciekawe wzory ale nie miałam jakich może zrobie te pandy *.* o widzę że lubisz koszykówkę i fotografię też uwielbiam to, mamy podobne zainteresowania, pozdrawiam ;>

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten ostatni sposób mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi najbardziej podobają się te w kolorze reggae *.* kiedyś musze sobie taki zrobić ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. O matko! jakie fajne ;D
    Fajnyy blog ;* :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad, do ciebie też na pewno wpadnę! :)