14 lip 2012

Pamiętnik (2004)

Siemka wszystkim ! 

W tamtym poście poleciłam wam książkę. Teraz chyba czas na jakiś film. Ja kocham film pt. "Pamiętnik". Jakoś około tydzień temu leciał w TV. On jest po prostu najlepszy, a w pewnym momencie się popłakałam <33. Na prawdę warto go obejrzeć. 

"Pamiętnik" to historia pewnej miłości, która rozkwitła na początku lat 40. gdzieś w Karolinie Północnej. Duke (James Garner) odczytuje ją  starej kobiecie cierpiącej na chorobę Alzheimera (w tej roli Gena Rowlands). Dzięki sile uczucia przeżywa na nowo cudowne chwile swojej wielkiej miłości. Przypomina sobie, kiedy po raz pierwszy zobaczył Allie Nelson (Rachel McAdams) - ich spotkania, wspólne wakacje i trudny okres rozstania, gdy zniknęła z jego życia na siedem lat...  "Pamiętnik" jest ekranizacją bestsellerowej powieści Nicholasa Sparksa.

Opis pochodzi z Filmweb - <opis pamiętnik>

Napiszcie w komentarzach czy obejrzycie. A jeżeli już go widzieliści to napiszcie co o nim sądzicie. Polecam go każdemu ♥ !.



Pamiętnik - 2004r. Polecam ♥

6 komentarzy:

  1. Nie oglądałam, ale wydaje się ciekawy i może obejrzę ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. http://forevermy.bloog.pl/
    super

    OdpowiedzUsuń
  3. Awww :* Śliczny blog
    Wpadnij do mnie. Wprawdzie blog jest o wszystkim ale znajdziesz tam również moje rysunki. :))
    Dodaję się tutaj również do obserwatorów

    http://fenomenalny-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubisz fotografię?
    To dodaj tu swoje zdjęcie na marnuj czasu !
    http://swiatwobiektywieaparatu.blogspot.com/
    w zakładce "Wasze zdjęcia" jest wszystko wyjaśnione!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dodaje się do obserwatorów i liczę na to samo ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad, do ciebie też na pewno wpadnę! :)