15 lip 2012

Whiskers, czyli moustache, HIT czy KIT?

Cześć wszystkim!

Teraz popularnym modnym motywem stały się - whiskers lub mustache, czyli po prostu wąsy! Dużo jest teraz rzeczy związanych z tym w internecie, czy to koszulki, czy gadżety.
Czytałam skąd wziął nagle wziął się ten motyw, niektórzy pisali, że od znanego nam "milorda", który jest często pokazywany na takich stronach jak: besty, czy kwejk. A wy jak myślicie? 
Mi ten styl odpowiada, jest na prawdę ciekawy i taki inny. Piszcie, czy mieliście styczność z takim motywem i czy wam się podoba, chętnie poznam wasze zdanie. :) 



















Nosicie lub posiadacie jakąś rzecz z tym związaną? 
Czekam na odpowiedzi! :)

4 komentarze:

  1. Nie mam, ale bardzo mi się podoba. Bizuteria i bluzki najlpsze:)
    Pozdrawiam ciepło
    mysli-mego-serca.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny i interesujący blog :) przyłoczam się do obserwatorów i liczę an to samo <3 magdas-wardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog ;d !!!! I bardzo ciekawy :P
    +zapraszam do mnie :) mile widziane dodanie do obserwowanych ^^
    http://photographyismyexistence.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog !. :D

    Masz czas ?. Zapraszam - http://loovekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad, do ciebie też na pewno wpadnę! :)