17 lip 2012

Zestawy ubrań cz.1

Siemka! 

Jak idzie zauważyć, ten blog jest praktycznie o wszystkim, nie mam żadnego konkretnego tematu, o którym pisze. Po prostu szukam inspiracji na post np. w internecie. Więc może dzisiaj coś związanego z modą? Dlaczego nie spróbować? :)

Znalazłam kilka zestawów, które mam nadzieje, że wam się spodobają, nie trzymałam się konkretnego stylu, jest tu taka mieszanka wszystkiego, więc każdy może znaleźć tu inspirację dla siebie! :)




















Które według was najlepsze ? 
Które najbardziej się wam spodobały ? 
Piszcie śmiało! :) 

I przy okazji dziękuję bardzo za wszystkie komentarze i dołączanie do obserwatorów, za wszystko na pewno się odwdzięczę! ♥

7 komentarzy:

  1. Jejku świetne zestawy !. : D
    Booskie xd

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie są super i bardzo w moim stylu ;)
    przy okazji dzięki ze dodałas mojego bloga na pasek boczny ja twojego tez z echęcią dodam do zaakłądki polecane blogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszulka z drugiego zestawu jest świetna. ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zestawy *.* chętnie bym wyszła na miasto w tym ostatnim, co prawda troche dziwnie bym sie czuła w takiej, hmm...bluzce? ale ogółemcud, miód :D
    + podoba mi się że blog będzie o wszystkim, jak tylko rozkminie jak sie dodać do obserwatorów to zrobię to ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dodaję do obserwowanych !!!
    Mam nadzieję że również dodasz :*
    Cieszę się że wpadłas do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad, do ciebie też na pewno wpadnę! :)