18 lip 2012

DIY kalendarz, żarówka z sercem, przystrojenie zeszytu, jajko z niespodzianką, barnsoletka

Siemka!

Na początku nie miałam pomysłu na post, nie przychodziło mi nic do głowy, ale w końcu pomyślałam o tym, że ten post będzie w stylu - DIY - "Do it yourself", czyli zrób to sam! Dzisiaj przedstawię wam, jak zrobić:

* kalendarz, 
* żarówkę z sercem, 
* przystrojenie zeszytu,
* jajko z wiadomością w środku,
* bransoletkę. 


Potrzebne : klej, nożyczki, dziurkacz, sznurek, zdjęcie na każdy miesiąc, kartki, coś do ozdobienia strony tytułowej.   



Potrzebne  : żarówka, czerwone druciki, drewniana kostka.


Potrzebne : zeszyt, kawałek ozdobionego materiału, taśma klejąca, spray, nożyczki.
Potrzebne : jajko (wydmuszka) , coś do pokolorowania jajka, papier, pudełko.
Potrzebne : sznurek, koraliki.


Która propozycja wam się najbardziej podoba ?
Którąś wykorzystacie? 
Czekam na odpowiedzi! :)


I dziękuje za wszystkie komentarze oraz dołączanie do obserwatorów. Nawet nie wiecie jaką radość mi to sprawia ♥.

28 komentarzy:

  1. Zawsze szukałam takiej bransoletki jak ją zrobić ! jesteś boska dzięki !!!!!!♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe rzeczy tu masz, najlepsza żarówka! ;> obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się pomysł kalendarza, żarówki i tego jajka ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. super pomysłu moze niektóre wypróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. It's really great ideas :)I like the most this calender, I have to do its. I added your blog to my recommend blogs :) Greet! nauka-angielskiego.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne..♥
    Zapraszm do nowej notki ..♥
    http://nata124.blogspot.com/ ..♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne !. < 3
    Podoba mi się sposób na zrobienie zeszytu i bransoletki .;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne pomysły :) Napewno jakiś wypróbuje ; )
    Obserwujee ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. oO Super pomysły:) Ten kalendarzyk i zarówka, świetne.
    U mnie nn
    mysli-mego-serca.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny jest ten pomysł na zeszyt i jajko ! <3 zapraszam do mnie magdas-wardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale śliczne rzeczyy idzie zrobić. Niestety przy moim 'talencie' nie zrobię ani jednego. :D

    W wolnej chwili zajrzyj do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. masz zajebiste pomysły i zajebisty blog :)

    OdpowiedzUsuń
  13. witaj ;)
    gdybyś była zainteresowana na moim blogu trwa aktualnie konkurs z sheinside.com, gdzie do wygrania jest bon o wartości 100$, zapraszam :)

    http://apieceofmylifeloveandfashion.blogspot.com/2012/07/sheinside-giveaway-100.html

    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zeszyt <3 Jezu, czemu musze byc takim leniem... ~Justyna

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko jest super :) ale teraz ja to z papieru tylko rzeczy dla lalki robie bo juz sie nie moge na nia doczekac. zarowka super ^^

    pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  16. pomysł na bransoletkę jest bardzo ciekawy , może kiedyś sama go wykorzystam, zobaczymy. :)
    Dzięki za odwiedziny, zapraszam częściej ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Bransoletka mi się baaaaaardzo podoba.;)
    wgl, wszystko fajne . xD
    A najlepsze jest to, że zamiast z sercem to ciągle z serem czytałam. :D o lol.xd
    Obserwuje.
    Zapraszam do mnie.
    http://toiowo-tuitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Pomysł na bransoletkę i żarówkę jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ej zajebiste pomysly pewnie z ktoregos skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne pomysły! bardzo mi się tu podoba, odjazdowe tło bloga:)

    pozdrawiam
    http://patriszja95.blogspot.com/p/mini-konkurs.html
    zapraszam do udziału w konkursie, dzięki któremu może uda Ci się zwiększyć oglądalność twojego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny blog ;d
    obserwuję ;3

    http://photography-justyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad, do ciebie też na pewno wpadnę! :)