17 sie 2012

Desery

Hej wszystkim ;D ! 

Dzisiaj specjalnie dla was - coś pysznego ! Czyli jak zrobić super wyglądające i pyszne desery ♥. Znalazłam je w internecie . Mam nadzieje, że wam też się spodobają i co naj ZASMAKUJĄ *.*. 


                         NIEBO W GĘBIE :
SKŁADNIKI : galaretka niebieska , śmietana 30%, fix do śmietany.                                           PRZYGOTOWANIE : ubić śmietane z fixem. Wlać troche płynnej lecz krzepnącej galaretki do szklanki. Dodać łyżeczkę ubitej śmietany. Wstawić na minute do zamrażalnika. Potem robić to samo warstwa po warstwie. I GOTOWE !    



                         MIŁOSNA GALARETKA : 
SKŁADNIKI : śmietana "Śnieżka", 1/2 porcji mleka , galaretka zrobiona z 250 ml wody.                             PRZYGOTOWANIE   :  Zrobić galaretke. Płynną galaretke ostudzić do temp. pokojowej. Płynną i ostudzoną galaretkę zmieszać z śmietaną i mlekiem. Zmieszane wstawić do lodówki lub zamrażalnika . I GOTOWE !


 CHRUPIĄCY JOGURT : 
SKŁADNIKI : jogurt , ciastko owsiane, dżem wiśniowy, granola. PRZYGOTOWANIE : na przemian przekładać jogurt - ciastko owsiane - jogurt - dżem wiśniowy - jogurt - granola.



BISZKOPTY KOKOSOWE:
SKŁADNIKI : biszkopty,300g słodkiej śmietany 30%,2 łyżki cukru pudru 100g kokosu 1 szklanka mleka.                       POTRZEBNE : Śmietanę ubić mikserem. Pod koniec ubijania dodać cukier puder. Mleko lekko ciepłe nalać do miseczki. Biszkopt zanurzyć na krótko w mleku (1-2 sekundy). Na biszkopt nałożyć bitą śmietanę i przykryć drugim biszkoptem również namoczonym w mleku. Całość obtoczyć w kokosie. Wstawić do lodówki na co najmniej 4 godz., aby biszkopty całe zmiękły.                                                         



**Jeśli macie jakiś problem lub pytanie albo cokolwiek co chcielibyście mi przekazać.. wystarczy wysłać e-mail  na summe.r@wp.pl 


I JAK ? MNIAM - prawda ;D ? CZEKAM NA WASZE ODPOWIEDZI ♥.
ZMIENIŁAM WYGLĄD BLOGA ;D. PODOBA SIĘ ? ;d
      

14 komentarzy:

  1. Pyszności !

    Obserwuje i zapraszam do siebie : poczujsiejakpowietrze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia ! Fajnie tu masz :))


    Obserwuj : http://www.bloglovin.com/blog/3945691/take-a-break


    Pozdrawiam:
    www.takeabreak.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm . Napewno , któreś wypróbuje . Fajny szablon . Zapraszam do mnie : http://styleissecret.blogspot.com ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. mmm musi byc pyszne!! nbapewno zrobie:D

    OdpowiedzUsuń
  5. mniam, aż ślinka leci ;D

    lovee-lovee-lovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog!
    Obserwujemy?
    Pozdrawiam :) www.euier.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie wyglądają strasznie apetycznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. ale mi zrobiłaś smaka ! hahaa :D
    może obserwacja ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja spróbuje zrobić takie deserki,
    nie jest to trudne do zrobienia ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo pomysłowy blog i super przepisy aż mi ślina cieknie ;p
    zapraszam też do mnie http://takdlugojakobojebedziemyzyc.bloog.pl/id,331938802,title,Rozdzial-1,index.html#form

    OdpowiedzUsuń
  11. właśnie dziisaj kupiłam niebieską galaretkę i z chęcią wykorzystam ten przepis :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad, do ciebie też na pewno wpadnę! :)