18 sie 2012

Poduszki sówki

Hej ;D ! 

Znalazłam w necie coś fajnego. Kiedy będe miała czas na pewno się tym zajme ;D. Mam zamiar uszyć sobie śliczną sówkę, która może służyć np. jako poduszka ^.^



Ślicznie wyglądają. W komentarzach było napisane, że bardzo prosto ją uszyć. I mam zamiar spróbować. Choć niezbyt wierze, że wyjdzie mi taka jak na obrazku.. ale zawsze warto spróbować ;)). Wszystkie są świetne ale zobacze jakie kolory będe miała do wyboru i może jtr spróbuje ją zrobić. Jeśli uda mi się to na pewno wstawie zdjęcie i napisze czy dla mnie wykonanie było trudne czy wręcz przeciwnie.

**Jeśli macie jakiś problem lub pytanie albo cokolwiek co chcielibyście mi przekazać.. wystarczy wysłać e-mail  na summe.r@wp.pl 

PODOBAJĄ SIĘ WAM ? SPRÓBUJECIE TAKĄ ZROBIĆ ? - jeśli tak to koniecznie napiszcie i wyślijcie mi na meila efekt końcowy ♥.
  

14 komentarzy:

  1. Bez maszyny do szycia raczej ciężko byłoby uszyć coś takiego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie umiem szyć, ale te sowy są cudowne ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sowy, może spróbuje uszyć ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie fajniutkie sowy, ale ja nie mam cierpliwości i talentu do robienia takich cudaśnych rzeczy ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :) Ciekawy blog, miło się czyta, śliczny szablon! :) Oby tak dalej! Zapraszam do siebie;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznee <3
    Ale z moimi dwoma lewymi rękami to trudno będzie to wykonać ;D haha ;p
    świetne tło ;*
    pozdrawiam;)
    www.pokaze-ci-moj-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. są słodkie, ale nie mam talentu, żeby taką zrobić : <

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne te sówki ;D

    lovee-lovee-lovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. JA takie robie !! :)
    wychodzą super ! ; ) robie takie broszki jeszcze wąsy, ciasteczka,truskawiki, i kto co jeszcze chce ; ) Troche pracy trzeba w to wkadac ,ale ja już sie wprawilam, nawet niektóre sprzedaje,jak ktos chetny to email ; kreft.monika@wp.pl

    a tu mój blog ! http://xcandycupx.blogspot.com/
    pozrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak tylko wrócę do polski zajmę się robieniem takiej sówki na pewno ;D


    Zapraszam do mnie :)
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę świetne ;D . Dzięki za odwiedziny i zapraszam na drugiego bloga ; ) . Dołączam się do obserwatorów .
    Zapraszam ( jeszcze raz )
    - admin stylówki ; 3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad, do ciebie też na pewno wpadnę! :)