13 sie 2012

Paznokcie z nadrukiem gazety

Hej wszystkim ♥ !

Ogólnie na początek dzięki za wszystko ;*. Za każdy komentarz , obserwacje i wgl. Na prawde nawet nie wiecie jaka to frajda *.* !

A więc , dzisiaj coś w stylu - uroda ^.^ . Znalazłam w internecie ciekawy sposób na modne i oryginalne paznokcie . Łatwe wykonanie i długotrwały efekt . Mianowicie ...  `PAZNOKCIE Z NADRUKIEM` .

**Jeśli macie jakiś problem lub pytanie albo cokolwiek co chcielibyście mi przekazać.. wystarczy wysłać e-mail  na summe.r@wp.pl


I JAK ? PODOBAJĄ SIĘ ? ~ Mi bardzo ♥ . Czekam na wasze odpowiedzi. xox ~ Summer . 

11 komentarzy:

  1. Awww.*.* Śliczne.<33



    http://zhuuq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś się skusiłam i zrobiłam sobie takie . ale twoje wyszły genialnie ; 3


    http://alienowablogfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne te paznokcie
    + obserwuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. mi też się podobają!!! cudo :)

    pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  5. dobry pomysł :) świetnie to wygląda. tylko brak mi białego i przezroczystego lakieru.

    hold-camera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Już robiłam takie,
    u ciebie też mi się podobają ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne ! przy odrobinie wolnego czasu wykombinuję takie coś :D

    OdpowiedzUsuń
  8. genialne...
    nie wpadlabym n ataki pomysl;-)
    pozdrawiam i zapraszam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio miałam takie ;D
    Boski efekt ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. a jak paznokcie reagują na taki kontakt z alkoholem?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad, do ciebie też na pewno wpadnę! :)