2 sie 2012

DIY wieszak na kolczyki, koszulka z sercem, torba z sercem, drzewo z kwiatkami, zapinane serduszko

Hej *.* 

Na początku chciałam was przeprosić, że już trochę nic nie pisałam, ale wyjechałam w kilka miejsc i nie miałam internetu, jednak teraz postaram się to nadrobić! :) A JAK WAM MIJAJĄ WAKACJE?

*************************************************************************************************************************************

Wiem, że podobają wam się posty - Zrób to sam. Nie mam pomysłu na nic innego, dlatego kolejny post pod rząd w tym samym stylu, mam nadzieję, że będziecie zadowoleni! :) Znalazłam kilka na prawdę fajnych i ciekawych pomysłów. Mam nadzieje, że i wam się spodobają. Dzisiaj dowiecie się jak zrobić:

* wieszak na kolczyki, 
* koszulka z sercem, 
* torba z sercem, 
* drzewo z kwiatkami np. na ścianę,
* zapinane serduszko.


Potrzebne : tektura, ołówek, coś do sklejenia.
Potrzebne : bluzka , nożyczki , różowy materiał, coś do szycia.


Potrzebne : materiałowa torba, serce wycięte w np. papierze , klej, ołówek z gumką , farba do tkanin lub akwarelowa.





Potrzebne : farba, butelka plastikowa, pędzelek.
Potrzebne : zamek , materiał , coś do zszycia, kółko do kluczy. 




Co wam się najbardziej podoba? :)

Następny post będzie o czymś innym, ale nie wiem o czym. Daliście mi jak na razie 2 propozycje: muzyka jakiej słucham i porady. Jeśli chcecie post o czymś z tych dwóch kategorii lub macie pomysł na coś innego - piszcie . Z chęcią przeczytam, mogę także napisać coś o tym jak spędzam wakacje i co zdążyłam już sobie kupić. Czekam na wasze odpowiedzi! :)

9 komentarzy:

  1. Jakie świetne rzeczy ! Napewno skorzystam :)
    U mnie nowy post, skomentujesz? :)

    http://iftheworldwouldend.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta bluzka jest niezła ;d i wieszaczek na kolczyki ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne chyba coś z tego wybiorę i sbie zrobię;p
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny ten wieszak i bluzka ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. to z tym drzewkiem super ; D dziękuję

    pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne pomysły.! Torba i te drzewko *,*
    Obserwuję oraz liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. strasznie podoba mi się pomysł z drzewem spróbuję może na bluzce Dodaje się do obserwatorów i liczę na rewanż
    a-szafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. te drzewko jest bardzo pomysłowe :) jednak w moim przypadku musiałoby być chyba z 2 razy większe, żeby pomieściło wszystkie moje kolczyki ;]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad, do ciebie też na pewno wpadnę! :)