14 wrz 2012

Końcówki ombre

Hej ;D ! 

Nareszcie piątek. Ale jestem tak zmęczona po całym tygodniu, że zaraz chyba zasne ... Troche mnie już nie było -  prawie tydzień ;P . Pod poprzednia notką jest 10 komentarzy - oczywiście dziękuje za wszystkie ♥ :)) ale chciałabym wiedzieć czy po prostu nie macie tyle czasu, żeby często zaglądać na mojego bloga, czy ten post wam się nie spodobał i bd wiedziała żeby w przyszłości takich nie robić :)). A teraz tak ogólnie ; 


Podobają mi się końcówki ombre, ale nw czy gdybym mogła (u mnie w sql jest zakaz farbowania włosów itp. ;//) to nw czy zrobiłabym sobie takie.. może jedynie szamponetka na spróbowanie ;D. 






We Are Never Ever Getting Back Together - Taylor Swift, cover by : Cimorelli. (uwielbiam ich kanał):

 

CHCECIE ŻEBYM DODAŁA MINI CHAT NA BLOGA ? 

~CZEKAM NA WASZE ODPOWIEDZI ;)) .

15 komentarzy:

  1. Ja wczoraj zrobiłam sobie różowe końcówki ; P Zapraszamy do nas na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się już nie podobają końcówki ombre. Choć zależy jak ktoś ma zrobione. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie też w szkole nie można ; c
    ale chyba sobie zrobię :))

    pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie w sql można mieć ombre : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo mi tez podobaja sie wlosy ombre<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ombre! <3
    Dziwne, że pod ostatnią notką było tak mało komentarzy, bo sama notka była świetna^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ♥ bardzo mi miło że tak sądzisz ^^

      Usuń
  7. moja koleżanka w klasie ma podobne końcówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mi strasznie podobają się takie końcówki♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad, do ciebie też na pewno wpadnę! :)