22 wrz 2012

Recenzja masła do ciała BIELENDA

Hej ;* !

Dzisiaj recenzja `masła do ciała` z firmy - Bielenda. 
Produkt zawiera - ekstrakt z granatu, masło karite oraz olej kokosowy.
Do skóry - normalnej. 
Działania - długotrwale nawilża skórę, szybko się wchłania.
Zapach : bardzo przyjemny, można powiedzieć `tropikalny`.
Użycie : ja używam go po kąpieli (na oczyszczoną skórę) . Łatwo się rozprowadza i bardzo ładnie pachnie ;).  Można go używać niezależnie od pory roku, choć moim zdaniem najlepiej sprawdzi się zimą i jesienią w mroźne dni. Wtedy naszej skórze przyda się nawilżenie i regeneracja.
Ilość - 200ml.
Cena - ok.15 zł. ( Ja kupiłam go w przecenie za ok. 12 zł.) Moim zdaniem wart jest ceny.
Dostępność - Rossmann.

Ja POLECAM. Używam go już po raz 2. Stosowanie go to przyjemność ♥. Dla mnie się sprawdza super. Ale każdy jest inny i wiadomo, że wam się może nie spodobać lub nie dać wam takiego efektu jaki chcielibyście osiągnąć. Dla mnie idealny zimą i jesienią.

* Na Wizażu możecie przeczytać więcej opinii.






Moja pierwsza recenzja.Pisze własnymi słowami, bo bez sensu byłoby gdybym przepisała to co znajduje się na pudełku :)).  Podoba się ? Chcecie tego typu postów więcej ? 

13 komentarzy:

  1. właśnie dodałam moja recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten balsam już,
    ma świetny zapach ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo to teraz juz jestem pewna ze kupie bo osatnio sie zastanawialam nad kupnem ale niewiedzialem czy dobry;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie uzywałam, ale koleżanka miała grejpfrutowy i od tamtej pory pragnę jakiś mieć! ~justyna

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten zapach. ;__;


    XOXO, elverka.

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam wszelkie masła do ciała

    OdpowiedzUsuń
  7. koszuąco wygląda ! Uwielbiam takie owocowe rzeczy xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam to masłoo ;)
    Super blog ;P Obserwuje i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad, do ciebie też na pewno wpadnę! :)