8 wrz 2012

DIY sweter z sercami na łokciach i tag

Hej *.* !  

Jak wam mija rok szkolny ? Mi nawet, ale i tak chciałabym żeby był już czerwiec ;/ . No ale przeżyje ;p. Dzisiejszy temat to - Jak robić sweter z sercami na łokciach i odpowiedzi do zadanych pytań . Pomysł na sweter znalazłam w necie ;)) . Więc zacznijmy od sweterka *.* : 





 Potrzebne : Sweter , wełna lub filc czesankowy , igła do filcowania , gąbka , foremka serduszko .  
(Wszystko można kupić w sklepach typu - pasmanteria.) 

Sposób : Zaznaczyć miejsce na łokciach. Podłożyć gąbkę pod wyznaczone miejsce. Położyć foreme. Ukształtować wełnę w foremce. Filcować igłą (trzymaj igłę prosto - powoli i niezbyt głęboko wbijaj igłę, tak jak byś ubijała ją w serduszku). Filcuj całe serduszko. Zdejmij foremke i wyjmij gąbkę . Przewróć na lewą stronę. Wyprasuj. I GOTOWE  ♥.                                              

  
 *****************************************

Milena wytypowała mojego bloga w twoim tagu ( dzięki ♥) . Zadała mi 11 pytań . Oto odpowiedzi :


         1. Co robisz gdy ci się nudzi?

Spotykam się z przyjaciółmi. Razem nigdy nie jest nudno ;D. 

         2. Jakie jest twoje największe marzenie?

Ooo.. tego jest wiele. Wszystkich nie wymienie, ale niektóre są związane ze sportem. Chciałabym odwiedzić w szczególności Nowy York i Paryż. Mieć nowy, mocno błękitny (morski) samochód, np. Mini cooper lub Honde. Chciałabym też mieć dom jednorodzinny z basenem itp. Oraz wiele wiele innych ;D. Mam nadzieje, że niektóre spełnie ;)). 

         3. Co chciałabyś robić w przyszłości?

Oj tego nie wiem. Może coś związanego z projektowaniem , rysowaniem... Ale okaże się ;D. 

        4. Jaki jest twój ulubiony film?

Nie mam ulubionego, ale na prawde uwielbiam oglądać filmy i lubie bardzo dużo, np. Pamiętnik , Titanic , Porwanie , Ostatnia Piosenka , Paranormal Activity , Step up...

         5. Kim chciałabyś być w innym wcieleniu? :)

Am.. może urodzić się np. w Wielkiej Brytanii i tam być jakąś sławną aktorką , piosenkarką lub projektantką mody ;)) . 
 
          6. W jakim miejscu na świecie chciałabyś się kiedyś znaleźć?
Wiele miejsc chciałabym odwiedzić - Nowy York , Paryż , Londyn , Bora Bora (Polinezja Francuska) , Tikehau (Polinezja Francuska) , Seszele , Malediwy , Fidżi , Kauai (Hawaje).
 Tutaj możecie zobaczyć zdjęcia i opisy większości miejsc -  <klik>
         
       8. Masz jakieś hobby?
Mam :D - głownie : gra w kosza , fotografia.

        9. Pies czy kot?
Pies. Choć koty też lubie to wole psy ;D.

        10. Masz rodzeństwo?
 Mam brata. 

        11. Kolekcjonujesz coś?
Nie ;) . 

10 komentarzy:

  1. Niestety ja do takich rzeczy mam dwie lewe ręce. ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. strasznie pogoda mi się ten sweterek :D!

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się taki sweter z sercami ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten sweter jest niesamowicie uroczy

    OdpowiedzUsuń
  5. dzielo za pomysl musze z niego skorzystac <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad, do ciebie też na pewno wpadnę! :)