3 wrz 2012

Koniec wakacji - byle do piątku :D !

Hejka ! 

Dzisiaj rozpoczęcie , a jutro pierwszy dzień szkoły.. ja do II gim. A WY ?  Plan lekcji wcale nie nastawił mnie optymistycznie... MASAKRA ! ;// Jutro mam mnóstwo lekcji. Nie wyrobie tyle godzin w szkole. Ale trzeba przetrwać. Więc od dziś moje motto to - BYLE DO PIĄTKU xd.. Wakacje się skończyły , a szkoda bo przydałby się jeszcze chodź jeden mies. wolnego. No ale żyjemy dalej. Nie będzie tak źle, ale nie chce mi sie myśleć że mam siedzieć do 17 w szkole -.- . Ale bd dobrze ;** . Razem damy rade :D !


              A to na pocieszenie ♥ :

16 komentarzy:

  1. od dzisiaj to jest rowniez chyba moje motto:D
    ja teraz do 1 klasy technikum;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię tą piosenkę. ^^ Miłego siedzenia w szkole. ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. ja do 1 LO :/ jak ten czas szybko leciał, już taka stara jestem xd fajna piosenka w poście xd ja mam od 7.10 do 14 albo 15 ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi, just found your blog, i love it!! Following you now hun! i have a new post up, if you get a chance to take a look, thanks. http://supposeishouldblog.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tez do 2 :D
    moj tez masakra ale mam na szczescie malo lekcji ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Hey I just met you!
    And this is crazy! ;D
    hahha xd zawsze jak widzę ten tytuł będę miała w głowie te słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wróciłam, z nowym zapasem sił i pomysłów ;p
    Zapraszam: http://justfashionnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. mi się ta piosenka już znudziła :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tak byle do piątku ^^ Nie przejmuj się ja nie mam siły również tyle siedzieć w szkole -.-'
    dziękuję za komentarz :*

    OdpowiedzUsuń
  10. ja idę do I gim .
    fajna nuta ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. ta piosenka jeszcze się nie nudzi ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad, do ciebie też na pewno wpadnę! :)