18 wrz 2012

Fryzura z chustą

Hej ;D ! 

Jak tam u was szkoła ? U mnie jakoś leci. Dodałam mini-chat na bloga ;P . Mam nadzieje, że będziecie często z niego korzystać :)). Nie będę sie bardzo rozpisywać bo jestem w trakcie odrabiania lekcji ^^. Ale już prawie końcówka ;). Kończyłam dzisiaj późno i jestem padnięta. Chce jak najszybciej skończyć, spakować się, wykąpać i spać, bo jutro wcześnie wstaje ;P.. wy pewnie też.. Ale trudno. Jeszcze chwila i będziemy mówić, że niedługo święta ♥.  Do grudnia szybko zleci... (mam nadzieje xd) .  Ale jutro już środa.. potem czwartek, piątek i weekend ;D.

               ************************** 


+ bonus xd. Fryzura.. prosta i pewnie ją znacie, ale może wam się przyda mała `instrukcja` . Do wykonania potrzebna wam jakaś chustka / bandana. 

 

PODOBA SIĘ ? ♥ ~xoxo - Summer ;* .

18 komentarzy:

  1. ja robię sobie czasem podobną fryzurkę jest superwygodna i ogólnie fajnie wygląda : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna fryzurka, muszę sobie taką zrobić. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. również mi się podoba ale nie często mi wychodzi ;d

    zapraszam www.365dayswithfashion.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajnie to wyglada ! w ogole masz bardzo smakowite tło na blogu :)
    Zapraszamy do nas ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się tak zawiązane chustki, ale ja wyglądam w tym jak debil ;) -.-

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe! Musze spróbować! A tym czasem zapraszam do mnie;D
    Czeka mnie dożo zmian ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. czekam tylko do weekendu !:D
    super pomysł na fryzurę

    OdpowiedzUsuń
  8. fryzura fajna ;p
    a w szkole gitara :P

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się taka fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uhhh Mega *.*

    Zapraszam. ;*
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fryzura i ' bandama 'nice .
    Pozdrawiam i zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. mega mi się to podoba ;)

    Obserwuję i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog! ;D
    obserwujemy? ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad, do ciebie też na pewno wpadnę! :)