7 lis 2012

Zestawy ubrań cz.3

Hej wszystkim !

Ojoj.. nie było mnie tutaj aż miesiąc.. oczywiście sprawdzałam co nowego, ale jakoś nie mogłam znaleźć czasu, żeby napisać coś ciekawego .. przepraszam za to ! Ten miesiąc minął tak wolno pod względem nauki, a szybko pod względem nie pisania na blogu .. Miałam prawdziwe urwanie głowy.. tutaj sprawdzian, tutaj mecz, a tam zadane tyle, że prace domową odrabiam ponad 2 godziny ! Masakra.. ale chciałabym teraz ponownie zacząć regularnie pisać. Brakowało mi was i to bardzo ♥. Mam nadzieje, że znowu będziecie zaglądać na mojego bloga, i że nadal będzie dla was ciekawy. Mam nadzieje, że przez ten okres nie zapomniałyście o istnieniu tego bloga. Dziękuje za przeczytanie ;* . 

              **************************************

A teraz przejde do tematu notki :D. Treaz kilka zestawów. Niektóre z nich nie będą typowo zestawami składającymi się z kompeltu, ale kilka ubrań, które do siebie pasują i są na prawde cudne ! :D Wcześniej były 2 posty i widziałam, że wam się podobały. Mam nadzieję, że ten również ♥ . 
















                                                                                                                            











Podobają się wam ? ♥ 


23 komentarze:

  1. wspaniałe i inspirujące do zrobienia posta o zestawach w mojej szafie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo świetne,chciałabym mieć te wszystkie ubrania:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zestawy ;D
    Najlepszy 1 i 2 :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne stylizacje ;D
    Te rajtki są super ^^
    Obserwuję i liczę na rewanż
    http://blogzakreconejnastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. takie buty jak są na 5 zdjęciu to moje marzenie :o nauczyć się w nich chodzić to też marzenie ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza stylizacja jest totalnie w moim stylu! Wspaniała!
    Te rajstopki przechodzące w róż no cudne!

    xoxo.

    www.makefashioneasy.blogspot.com - Nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie się podobają! Szósta stylizacja my loove! <3
    Świetny blog :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Choc pierwszy nie jest w moim stylu to i tak od razu przyklul moja uwage. Rozowe swinstewko i cudenko w jednym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się ! świetne inspiracje <3

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne zdjecia : )) ja chce takie bluzki.. ! do tego wystarcza byle jakie spodnie i jest slicznyoutfit ^^

    pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  11. eee Twój lepszy ;p. :) / mmm... siódma stylizacja <3 !

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne stylizacje, 2,5,6 no i reszta z dołu ;)
    Zapraszam do mnie:
    www.czarna-rock.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne zestawy! :) podoba mi sie twoj blog, obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
  14. no to widzę , ze sama nie jestem. takie rajstopy widzę po raz pierwszy i są bardzo oryginalne , fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Już miesiąc minął ? Ale ten czas szybko leci.
    Świetne rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  16. nawet bardzo mi się podobają :d

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad, do ciebie też na pewno wpadnę! :)