24 lis 2012

Pomysłowe, zwierzęce usta i Liebster Award

Hej ;* ! 

Jutro niedziela , potem poniedziałek ... i znowu wszystko od początku. Dlaczego weekend tak szybko mija... Niedawno 14 teraz 21... Ale ważne, żeby cieszyć się chwilą ♥ . 

Niedawno natknęłam sie na coś co jest śliczne i pomysłowe w jednym ♥. A mianowicie - pomalowane usta na kształt zwierząt i posta1ci z bajek :D



Rak , kot , lis , pszczoła , pikachu , kameleon , bóbr , czy panda ? Które najlepsze ? ♥ 


            ***********************************************

W tej notce chce wam jeszcze powiedzieć, że zostałam nominowana do Liebster Award przez Paulaaa
 Zasady są bardzo proste : Nominacja do "Liebster Award" jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. Oto odpowiedzi: 
 
1.Twoja największa wada?
 - Jestem uparta i często trzymam się swojego zdania .

  2.Twoja największa zaleta?
- Nie wiem czy największa, ale - jeśli się za coś zabieram to się w to bardzo angażuje i daje z siebie 100 %. 
 
 3.Co robisz gdy jesteś smutna?
 - Wychodzę do przyjaciół lub zakładam słuchawki i odcinam się od świata ♥ . 

    4.Co byś chciała w sobie zmienić?
 - Jestem trochę leniwa , czasami mam `swoje humorki` i jeśli coś mi nie wychodzi bardzo się denerwuje - to chciałabym to zmienić.

5.Wolisz vansy czy conversy?
- Conversy : białe lub błękitne. 

  6.Co uwielbiasz w swojej klasie?
 - My jako dziewczyny jesteśmy ze sobą zgrane , są spoko ludzie. 

  7.Jaki jest twój ulubiony aktor?
 Nie mam ulubionego , ale jednym z ulubionych jest Taylor Lautner .. podobało mi się jak zagrał w `Sadze Zmierzch` i `Porwaniu`.

8.Ulubiony blog?
- Wszystkie w zakładce Polecane są ulubionymi ♥. 

9.Lubisz jeść słodycze? Jakie?
 - Lubię i to bardzo.. różnego rodzaju batoniki , lody, muffinki , czekolady czy koktajle :) .

10.Oglądasz serial? Jaki?
 - Oglądam kilka seriali m.in. Julia , Przepis na życie... 

                11.Co kojarzy ci się z dzieciństwem ? ( 5,6 lat )
- Spacer po krawężniku , branie `po dwa` , poduszki i koc wystarczą do super zabawy czyli zbudowania bazy lub namiotu , zabawa `zamknij oczy otwórz buzie`, picolo jako szampan i wiele innych ♥.


Nominuję : 
1.http://bibisstyle.blogspot.com/
2.http://annais-ab.blogspot.com/
3.http://chanteu.blogspot.com/
4.http://dominika9613.blogspot.com/
5.http://blogzakreconejnastolatki.blogspot.com/
6.http://danceandmuchmore.blogspot.com/
7.http://lovnajka.blogspot.com/
8.http://world-of-bloody-curses.blogspot.com/
9.http://lovee-lovee-lovee.blogspot.com/

Pytania : 
1. Twoje hobby ? 
2. Ulubiony sport?
3. Lubisz zwierzęta ? Masz jakieś ? 
4. Ulubiony film ? 
5. Lato vs Zima ? Uzasadnij. 
6. Często czytasz książki ? Jaką ostatnio przeczytałaś ? 
7. Wakacje czy ferie ? 
8. Ulubiony przedmiot w szkole ? 
9. Co najbardziej lubisz w swojej szkole ? 
10. Twoje największe marzenie ?
11. Co chciałabyś w sobie zmienić ?      
   

32 komentarze:

  1. Najlepsza panda, ale tylko na halloween :)

    OdpowiedzUsuń
  2. najlepsza panda, słodka jest *.*
    zapraszam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ahh uwielbiam takie gry <3 !

    zapraszam na konkurs !

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. Usta panda najładniejsze. ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne te usta...najbardziej podobają mi usta panda^^
    Fajne odpowiedzi:D

    OdpowiedzUsuń
  6. malunki na ustach faktycznie pomysłowe:D

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki z nominację ;*** a te usta są świetne ♥♥

    lovee-lovee-lovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysłoowe te usta , ale nie mam na nie ochoty :D
    Dziękuję za odwiedzinki bloga, może obserwujemy ??

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie prowadzisz Bloga!
    Masz bardzo interesujące posty :-)
    Fajnie, że udało mi się na Ciebie trafić, będę miał co przeglądać w wolnych chwilach.
    Mam nadzieje, że ta ciężka praca włożona w prowadzenie Bloga będzie kontynuowana, bo według mnie masz ogromne szanse, aby stać się bardzo popularnym Blogerem.
    Jeśli masz czas i chęci zapraszam również i do mnie.
    Może treści prezentowane w moim Blogu nie są tak chwytne i powszechnie interesujące, jak Twoje jednakże może znajdziesz tu coś dla siebie.
    Bardzo zależy mi na obserwatorach i komentarzach, więc jeśli możesz mi pomóc w tej kwestii na zasadzie wzajemnej wymiany byłbym Ci niesamowicie wdzieczny.
    Banners Broker

    OdpowiedzUsuń
  10. Łoo jakie fajne! :DAle jednak na co dzień takie malowanie to mi się nie widzi ;p i nie chodziłabym z takimi ustami xD

    OdpowiedzUsuń
  11. pomysłowe :D nawet dobre na jakąś imprezkę !

    OdpowiedzUsuń
  12. love it !
    Congratulations on the award !
    I'm following you now !

    Kisses



    http://www.thetrendysurfer.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. omomom,panda i pszczoła są super!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie fajne *.* :D Strasznie podoba mi się nagłówek *.* :D
    dziękuję za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie najbardziej podoba się lis:) A nad charakterkiem to trzeba pracować i to kurcze niestety całe życie;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam częściej do mnie, masz szansę na testowanie kosmetyków w Malinowym Klubie:)

      Usuń
  16. Rak, pikachu i panda *-*
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  17. panda the best <3

    alexislands.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad, do ciebie też na pewno wpadnę! :)