12 gru 2012

12.12.12 wypowiedzmy życzenie i czekajmy na prezent!

Hej :* 

Dzisiaj jest 12.12.12 :D. WYPOWIEDZIELIŚCIE ŻYCZENIE O 12:12 ? ~ Ja tak :* . Razem z dziewczynami z klasy odliczałyśmy minut i myślałyśmy życzenia (akurat była luźna lekcja). Niby taka zwykła data, jednak tyle radości, że zdarza się to po raz ostatni w naszym życiu... w sumie można uznać - data jak każda inna - ale warto wypowiedzieć życzenie .. może się spełni - trzeba mieć nadzieję .

 
 


                                 *********************************************************

 A nawiązując do zbliżających się świąt.. Jest wiele rzeczy, które chciałabym dostać. (chociaż w święta nie chodzi tylko o prezenty) Jednak marzy mi się nowy telefon . A mianowicie - Samsung Galaxy SIII . Zdaje sobie sprawę, że nie jest to tani prezent (przynajmniej moim zdaniem) , ale jest świetny ♥ .  Strasznie bym się cieszyła, gdybym mogła go dostała. Jednak z każdego nawet najdrobniejszego prezentu bym się cieszyła, bo w końcu święta to taka pewnym sensie`magia` ... nie myśli się o problemach, tylko cieszy chwilą- i to jest piękne ♥. (Jeszcze tylko 11 dni do Wigilii !! )





A JAKI JEST WASZ WYMARZONY PREZENT ?  <3


* Dodałam nową opcje - znajdź mnie na facebooku. Mam nadzieję, że będziecie - `lajkować` ♥ - będzie mi bardzo miło. Będę tam dodawać linki itp. dotyczących nowych postów na blogu i nie tylko :) . 


Pozdrowienia dla Naci - mojej mandarynki ♥. 

29 komentarzy:

  1. też pomyślałam życzenie o 12:12 :D
    świetny telefon *.*
    Ja nwm co chcę dostać jeszcze xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Też pomyślałam życzenie <3
    A pod choinkę chcę dostać aparat cyfrowy <3

    Zapraszam do mnie :*
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Na dzień dzisiejszy, moimi wymarzonymi prezentami są meble + saga Harry'ego Pottera - książki ;3
    Ja tam godzinę 12:12 wczoraj przespałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja liczę na gwiazdkową niespodziankę. :)
    Niestety przegapiłam czas na pomyślenie życzenia :( cóż taka moja pechowa natura.
    zapraszam na http://koalamisdeeds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mi tez marzy się nowy telefon :)
    ja akurat o 12:12 byłam w ośrodku :P

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bym chciala stałkę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też przegapiłam 12:12 :D
    cheesecake-corner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. takim telefonem to i ja bym nie pogardziła. :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie pomyślałam życzenia, ale i tak się spełniło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie obraziłabym się gdybym dostała taki telefon : )

    ja sobie zażyczylam air maxy ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. ja w tym roku nie mam jakiś wygórowanych wymagań jeśli chodzi o prezenty ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mam nadzieję że w końcu laptopa dotanę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. popatrzałam na godzinę,ale zapomniałam pomyśleć życzenie xd
    chciałabym nowy telefon..

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja przegapiłam przez te testy próbne;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja zapomniałam pomyśleć życzenia :P
    panijulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ja bym chciał wycieczke do LA xD

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomyslałam życzenie <333
    Podobno jeszcze bardziej wymarzona data to:
    20.12.2012
    zwróć uwagę, że powtarza się ten sam rok :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Akurat w tym czasie pisałam sprawdzian z geografii i zamiast życzenia modliłam się żeby dobrze poszedł xd -.-

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja bym chciała iphone'a, ale taki prezent sama sobie sprawię w czerwcu. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. też czekałam na 12:12 niestety wtedy miałam historie :/
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na nową notkę

    black-olivves.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  21. niestety zapomniałam wypowiedzieć życzenie o 12:12 . :(
    ja na święta chce nowy aparat : )

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też wypowiedziałam życzenie (pomijając fakt, że pisałam wtedy próbne egzaminy gimazjalne, ahahhaha).
    Mi się marzy IPhone ♥


    www.ye-ti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja wyczekałam z koleżankami 12:12, ale jakoś wypadło mi z głowy pomyśleć życzenie ;<
    Wigilia ;>

    OdpowiedzUsuń
  24. nie nie wypowiedziała życzenia...i tak się nie spełni ;P Ja to bym chciała lustrzankę *.* ale to dlaaaaeka przyszłość ;P ale tu fajnie jest ;DD *.*
    dziękuję za komentarz :*

    OdpowiedzUsuń
  25. super blog ;**
    Ja też chce telefon ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad, do ciebie też na pewno wpadnę! :)