15 gru 2012

Czapka panda, HIT czy KIT?

Hej :* !

Nareszcie upragniony weekend ;D . Mam nadzieję, że nie zleci tak szybko jak jeden dzień. Wczoraj natchnęłam moją koleżankę do założenia bloga. Trochę jej pomogłam w wyglądzie, ustawieniach itp. , bo wiadomo, że początki są trudne :). Mam nadzieje, że także go będziecie odwiedzblog Natalii.   

                                  *********************************************************************

Dzisiaj chcę się was zapytać czy podobają się wam czapki z pandą ♥. Mi bardzo i dla mnie są słod
kie, choć osobiście takiej nie mam, bo moim zdaniem najładniej to wygląda na osobach z grzywką a ja jej nie posiadam ;c i poza tym mam już czapkę
. Bardzo dużo osób je ma - praktycznie co druga ją nosi i to jest minus ;c. Nie są drogie, a efekt jest bardzo fajny. Pasują do wielu rzeczy. Podoba mi się to, że jest ich duży wybór i każdy znajdzie kolor pasujący dla siebie. Ja uznaję to jako HIT. Na pewno są pomysłowe, kreatywne, a także są ciekawym dodatkiem :) .  





Waszym zdaniem HIT CZY KIT ? 


24 komentarze:

  1. mam taką czapkę kupiłam ją rok temu kiedy jeszcze nie była hitem, ale jest baaardzo słodka<3

    OdpowiedzUsuń
  2. podobają mi się <3

    twój blog , jest bardzo fajny , obserwuje .

    OdpowiedzUsuń
  3. podobają mi się te czapki ale jakoś bym ich nie założyła;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Czapki są bardzo słodziutkie ! ^.^

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie to czapki są bardzo fajne, ale trochę mi się 'przejadły', bo ma je dosłownie co druga osoba i nie ma już w tym nic oryginalnego.
    Ale zdecydowany hit! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. te czapki są świetne jednak się na nie nie skuszę , bo praktycznie co druga osoba nosi :/

    OdpowiedzUsuń
  7. nie na wszystkich osobach dobrze wyglądają, owszem. Mi nie pasują, w dodatku zbyt dużo ludzi je ma i dlatego nie będę kupować ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. hit ale już wszyscy je mają . Ja mam ;))
    super blog ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. myślę, że HIT był rok temu wtedy też ją kupiłam, teraz nie noszę bo zbyt wiele osób je ma ; ) co nie zmienia faktu że są przecudne ! ; ) pozdrawiam ! ; >

    OdpowiedzUsuń
  10. Są słodkie ;)
    Ale przesadnie, że ma ją już chyba każdy ; C

    OdpowiedzUsuń
  11. Według mnie te czapki byłyby fajne gdyby nie miała ich co druga osoba :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ja bym takiej nie chciala :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam dwie takie czapki jedna to brązowa panda, a druga moim zdaniem to szara koala ale część mówi że to szary lis pustynny tz, 'fenek' :D

    Zapraszam do mnie :*
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się strasznie podobają ;3 niestety nie maam .. :(

    OdpowiedzUsuń
  15. mi się bardzo podobają,jednak sama bym takiej nie nałożyła :p

    obserwuję,wpadnij do mnie www.ffashioninspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne są :D
    Chociaż sama bym w takiej nie chodziła .

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie wygląda, ale ja chyba bym takiej nie nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się twój blog , będę częściej na niego zaglądać .
    +
    Bardzo ładna czapka , oraz modna . ;33

    OdpowiedzUsuń
  19. Są bardzo urocze, jednak tyle osób je ma, że stają sie już nudne :)
    Zapraszam do mnie na mały konkurs + obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne, są ale dużo osób takie ma :DD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad, do ciebie też na pewno wpadnę! :)