25 gru 2012

Fryzury sylwestrowe

Hej :* !

Już po Wigilii. Czas ten minął mi bardzo przyjemnie w gronie rodziny. Potrawy były pyszne. Trochę zjadłam, ale nie aż tak, żebym się ruszyć nie mogła ;). Z prezentów jestem bardzo zadowolona. A wam jak mięła Wigilia ? ;>

                                                        ************************************************** 

Dzisiaj pokaże wam kilka fryzur, które możecie wykorzystać np. z okazji sylwestra. Znalazłam te pomysły w internecie. Uznałam, że są ciekawe i proste w wykonaniu. Nie zajmie wam to bardzo dużo czasu, co najważniejsze.




 

PODOBAJĄ SIĘ? WYKORZYSTACIE ? ♥


25 komentarzy:

  1. fajna choinka ;D super fryzury ;D zapraszam do mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. 3 mi się bardzo podoba i może wykorzystam. :)
    Japońska wersja wcale nie jest taka trudna. :)
    Mam nadzieję, że blog się spodobał i wpadniesz jeszcze nie raz. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi nawet dobrze święta minęły:)
    świetne fryzury;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza mi się najbardziej spodobała, fajny pomysł, żeby zamiast wypełniacza do koka wykorzystać skarpetkę, nie pomyślałam o tym :D
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba skorzystam z drugiego od końca jak wyjdzie :)


    Zapraszam do mnie :)
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne te fryzury, ale ja raczej postawię na rozpuszczone włosy, bo okropnie wyglądam w spiętych. :)

    Zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne fryzury, wiem już jakiej użyję :)
    + Obserwuję i zapraszam do mnie, mam nadzieję że mój blog z podoba się również tobie c:
    julia-ricnoel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. supeeeer , moze z jednej skorzystam no tylko ze mi one tak swietnie nie wyjda :P Super blog !!! Zapraszam na mój :

    www.modowo-kinia.blogspot.com
    KOMENTUJ , OBSERWUJ , ZAGLADAJ
    To dla mnie brrdzo wazne !!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. ten pierwszy koczek = śliczny

    OdpowiedzUsuń
  10. genialne ;o , wszystkie mi sie podobaja :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Parę razy próbowałam.. no właśnie.. próbowałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja nigdzie nie idę na sylwka; D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne fryzury ale pewnie i tak bym ich nie umiała zrobić ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. nie ma tu tj fryzurki, aż się dziwie, ale na sylwestra jedt jeszcze fajna kokarda z włosów ;3

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne, ale znając moją rękę do robienia fryzur, to nic z tego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad, do ciebie też na pewno wpadnę! :)