1 gru 2012

Witamy grudzień świątecznymi choinkami!

Witajcie kochani!

Dzisiaj już 1 grudnia, niedługo spadnie śnieg, a na dworze zawisną światełka na drzewach. Jeszcze tylko 23 dni do Wigilii, czy to nie cudowne? Ja już nie mogę się doczekać, podejrzewam, że wy również. Będzie można poczuć taką ciepłą, rodzinną atmosferę, co podkreślą pięknie przyozdobione choineczki. Po prostu idzie się w tym wszystkich beznamiętnie zakochać. Oczywiście nie zapominajmy - jeszcze sanki i bitwy na śnieżki, czyli wielka zimowa frajda! Kocham święta w całej ich okazałości, a wy? :)




A wy za co kochacie święta?

*************************************************************************************************************************************

Z tej okazji, pokaże wam jak zrobić ozdobną choinkę, która pięknie zaprezentuje się np. jako dodatek w pokoju. Pomysły jak zawsze wyszperałam w internecie, nie są mojego autorstwa. Pewnie niektóre z nich już znacie, ale mam nadzieję, że mimo wszystko zainteresują was!







Poznałyście jakiś nowy sposób? 
Który daje najciekawszy efekt ?

24 komentarze:

  1. Kocham święta za grzybki w cieście, kolorowe ozdoby, kolędy i lampki na drzewach. wyglądają przecudownie <3 chcę zrobić zdjęcia na ich tle, w miarę możliwości :p
    czyli właściwie uwielbiam wszystkie rzeczy związane ze świętami ^^
    szczególnie podoba mi się pierwsza choinka, z papieru :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo ja już nie mogę doczekać się świąt:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale u Ciebie świątecznie:)
    Dziękuję za obserwowanie i zapraszam do Malinowego Klubu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy sposób znałam, nawet kiedyś robiłam taką :)
    Najfajniejsza chyba ostatnia :D
    Obserwujemy ? http://teenagers-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne te choineczki!!:D

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny pomysł z choinką :D

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwszy pomysł na zrobienie własnej choinki - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe sposoby na oryginalne ozdoby:D

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Maatko,to jest świetne. wykorzystam.
    dzięki za odwiedzinki i kom. zapraszam :)
    obserwujemy ??

    OdpowiedzUsuń
  10. jeeju, wszystkie są świetne :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również uwielbiam święta. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeju ja już nie mogę się doczekać świąt :D

    OdpowiedzUsuń
  13. 1 grudnia w mojej miejscowości spadł pierwszy śnieg. ;D
    Jak chcesz to na moim blogu post o wycieczce.
    Choinki są boskie. <3

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie już jakieś pół metra śniegu -_-
    A co do choinek to super są ;)
    Fajny blog ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad, do ciebie też na pewno wpadnę! :)