22 gru 2012

DIY pomysł na zapakowanie prezentu

Hej :* ! 

Dzisiaj dzień minął mi bardzo przyjemnie. Byłam u babci, gdzie spotkałam wiele członków rodziny :) m.in. przyjechała moja ukochana kuzynka z zagranicy oraz przyjechała druga ze swoim synkiem Kacperkiem. Ma 2 miesiące i jest taki kochany ♥, jak większość malutkich bobasków :)). Potem byłam w pobliskiej galerii i zaopatrzyłam się w ciepłą zimową kurtkę, gdyż ta, którą nosiłam jest krótka i wykonana z cienkiego materiału.

                                                     **********************************************

Dziś pomyślałam, że w związku z nadchodzącymi świętami fajnym pomysłem będzie dodanie notki o tym jak ciekawie zapakować prezent ♥. Każdy pewnie bardziej cieszy się na prezent kiedy widzi, że jest ładnie przystrojony i ciekawie wygląda. W internecie znalazłam bardzo pomysłowe sposoby. Wyglądają ślicznie i są nie trudne w wykonaniu. Mam nadzieję, że nie zrobiłam tego postu zbyt późno i jeśli wam się spodobają to zdążycie je wykorzystać :) . 

Przy okazji życzę Wam WESOŁYCH,CIEPŁYCH I RODZINNYCH ŚWIĄT!♥ 






PRZYDADZĄ SIĘ ? ♥ 
 

38 komentarzy:

  1. świetny post! :>:> to pierwsze super i pewnie kiedyś wypróbuje <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście ciekawie. Niestety w tym roku się już nie przyda, ale może kidyś spróbuję zapakować prezent pierwszym sposobem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)

      Usuń
  3. Genialny pomysł na notkę! A propozycje są świetne!

    Zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wooow ale niesamowity tuek <3 Na pewno skorzystam ;)
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo inspirujaca notka ;) Musze jutro popakowac prezenty :D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny post!:) wszystkie bardzo ładne,ale ja nie mam do takich rzeczy talentu:(

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda ,że już zapakowałam prezenty bo chętnie bym wykorzystała któryś z tych sposobów ;3
    obserwuję + mam nadzieję ,że spodoba ci się mój blog i również go zaobserwujesz ,ale oczywiście nie nalegam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jej, mega pomyslowe, moze skorzystam z tych prostszych ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne pomysły z tym pakowaniem;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysł z mapą - genialny! Świetnie to wygląda, a można pozbyć się pary zbytecznych rzeczy!

    Pozdrawiam LL,
    http://liamelouise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kreatywnie :*
    Wesołych Świąt ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ciekawe sposoby, od razu sprawiają, że prezenty staja się bardziej tajemnicze i wyjątkowe, podoba mi się!
    zapraszam do obserwowania oraz Życzę Wesołych Świąt! :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. naprawdę świetnie wygląda:D
    Wesołych świąt;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Nawzajem ;D świetne pomysły szkoda , że już zapakowałam prezenty ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne pomysły napewno przydadzą się <3

    Zapraszam do mnie ;*
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnie i pierwsze najlepsze, na pewno wykorzystam.
    Dzięki, że odwiedzasz mojego bloga, ja również postaram się jak najczęściej tu wpadać:)
    pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  17. swietne pomysly..! na pewno niektore wykozystam..:)

    OdpowiedzUsuń
  18. super pomysł ;). wesołych :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jasne ze się przydadzą, super pomysłowe i oryginalne :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobre pomysły ale ja i tak wszystko w torebki wsadzam ; D
    Wesołych ; )

    OdpowiedzUsuń
  21. łał ! świetne to na pewno wykorzystam ; d
    Wesołych Świąt : )

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny blog :D

    OBSERWUJEMY ?

    mekstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne pomysły. :)
    Zapraszam na nową notkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja wlasnie tak zapakowalam prezent jak nr.1 ;d

    OdpowiedzUsuń
  25. Oo jakie świetne pomysły *.* Następnym razem chętnie skorzystam ;) Oj tak małe dzieci są fajniutkie ;D życzę Wesołych Świąt również :***
    dziękuję za komentarz ;***

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad, do ciebie też na pewno wpadnę! :)