4 gru 2012

Kołnierzyki, HIT czy KIT?

Hej , hej ! :** 

Dzisiaj po raz pierwszy w tym roku spadł w moim mieście śnieg !! Piszę dzisiaj sprawdzian , patrzę za okno a tam pada <3 uhuu... nareszcie ^^ !

Niestety podejrzewam, że do końca tygodnia nie pojawi się żadna notka ;/ , dlatego, że w jutro późno kończę i muszę się spakować , bo w piątek wyjeżdżam i wracam w niedziele. Może jeszcze uda mi się coś ciekawego napisać w piątek przed wyjazdem :) . Jeśli nie to postaram się w poniedziałek to nadrobić :) . Tylko tyle wam chciałam przekazać, a teraz do tematu:

Dzisiaj chciałam wam pokazać coś co zawsze mi się podobało - KOŁNIERZYKI ♥. Pokaże wam też kilka sposobów na jego wykonanie, które wyszperałam w internecie

 


Tu macie kilka rodzai kołnierzyków ♥ . : 


 Która najlepszy ?



A tu propozycje wykonania :











Któryś wykorzystacie ? Podobają się wam kołnierzyki ? ♥

Myślałam nad zmianą nazwy bloga na coś w stylu tytułu np. keep-calm-and-be-creative.blogspot.com - Co o tym sądzicie? 


33 komentarze:

  1. Podobaja mi sie te krysztalkowe kolnierzyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne! strasznie mi się podobają :3
    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW!
    love love love it!
    I like very much the necks of the shirts and to combine them of infinite of forms!
    visit my blog,I published a post on Instagram :)
    http://millonesdeimpulsosvitales.blogspot.com.es/
    KISSES

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też dziś śnieg ;D Bardzo mi się podbają te kołnierzyki , ale jakoś nigdy nie wiem do czego je założyć ;<

    Zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. kołnierzyki z ćwiekami są świetne. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jakoś nie przepadam za kołnierzykami ;p
    Pierwszy śnieg dopiero? :o U mnie już padał w październiku ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog,będę wpadać częściej :)
    Kołnierzyki naprawdę bardzo ładne

    Zapraszam do mnie:
    http://everythingaboutnoting.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ejj podoba mi się twoja notka , super wg zdjęcia :)
    Pozdrawiam i życzę dalszego pisania .. ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. hmm, może pokuszę się o zrobienie takiego kołnierzyka? ^^
    propozycja nazwy bloga bardzo ciekawa :D KEEP CALM AND BE CREATIVE - THAT'S RIGHT! :]

    OdpowiedzUsuń
  10. jesteś niesamowicie pomysłowa *-*

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam kołnierzyki, mam taki jeansowy z ćwiekami ♥
    Boski blog, będę często zaglądać. Dodaję się do obserwatorów i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne!!!
    Od dawna szukałam czegoś takiego, dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam kolnierzyki, bardzo czesto w nich chodze:)

    OdpowiedzUsuń
  14. marzy mi się kolekcja kołnierzyków, ale w sklepach sa drogie a sama chyba bym nie umiała ładnego zrobić ;)) masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. uuu kołnierzyki *.* Ciekawa notka ;D Jak znajdę wolną chwilę to coś wykorzystam ;D
    dziękuję za komentarz :*

    OdpowiedzUsuń
  16. zmiana nazwy bloga na keep-calm-and-be-creative.blogspot.com, to bardzo fajny pomysł ;)
    Aaa co do kołnierzyków, to są bardzo ładne :)
    udanego wyjazdu i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie przepadam za kołnierzykami ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;*
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam kołnierzyki i na pewno któryś ze sposobów wykorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. są śliczne *__* ten z ćwiekami muszę spróbować, jak kupie ćwieki, bo w moim mieście nie ma :x

    http://www.nivea.pl/Porady/ext/pl-PL/zimowe_pocalunki?galeria=13963 - mam wielką prośbę, zagłosujesz ? :3

    OdpowiedzUsuń
  20. Kołnierzyki < 3
    A nazwa wydaje mi się ciut za długa ale wybór należy do Ciebie oczywiście ; )

    OdpowiedzUsuń
  21. ale ładne kołnierzyki ;3

    OdpowiedzUsuń
  22. KONKURS na bloggerkę 2012!

    Chętnie nominuję Twojego bloga do konkursu na najlepszą bloggerkę 2012! Nagrodą jest reklama bloga i nie tylko! Szczegóły: http://hoe-e.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad, do ciebie też na pewno wpadnę! :)