19 gru 2012

Makijaż nie tylko na codzień

Hej :* ! 

Dzisiaj środa .. z niecierpliwością wyczekuje świąt ! Czekam na odpoczynek od szkoły i wstawania po 6, żeby zdążyć na autobus. Jutro ubieram choinkę . Bardzo lubię to robić.. gorzej jest z rozbieraniem jej. Przypomina mi to, że święta się skczyły i trzeba wracać do normalnego trybu życia m.in. wracać do szkoły. W szkole jest ok, ale przydałaby się dłuższa przerwa niż trochę ponad tydzień:).  A wy lubicie `ubierać` choinkę ? :)


                                      *************************************************************

 Skoro święta i sylwester zbliżają się do nas wielkimi krokami, pomyślałam, że jeśli ostatnio były sposoby na paznokcie, to może teraz - makijaż ♥.  Niektóre pasują też do strojów codziennych :) 

Pokaże wam kilka sposobów znalezionych w internecie :) . Są na prawdę inspirujące. Mam nadzieje, że wam się spodobają oraz, że znajdziecie coś co będzie pasowało dowaszego koloru oczu. Każdy sposób wykorzystuje inną paletę kolorów. Nie potrzeba wiele do ich wykonania. Nie zajmie też to bardzo dużo czasu. A efekt na prawdę zachwyca.

Świetny makijaż możecie też zobaczyć na blogu Naci ;3, którą pozdrawiam :*

 


 


 ZAINSPIROWAŁY WAS ? WYKORZYSTACIE ? ♥ 

 

25 komentarzy:

  1. darmowa reklama u Pałki jee ;D ;* dzięki ;* świetne pomysły ;33

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się, ale na co dzien wole kreske i tusz:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja choinkę będę ubierała w piątek albo sobotę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są, niestety nie umiem tak ladnie się pomalować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dwa ostatnie makijaże są cudowne *.*
    btw. świetny nagłówek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja za bardzo nie lubię takich makijaży :)

    Zapraszam do mnie :*
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ubierać choinkę! ♥ (chyba każdy to lubi!)
    Jejciu, inspirujące! Ale z moim 'talentem' do malowania to chyba nic z tego nie wyjdzie... :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow ale genialne smoke eye, postaram sie podobne wykonac na Wigilie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog.
    Fajny, ciekawy post.
    Podoba mi się.;)

    Zapraszam do mnie:
    flushebrry.blogspot.com

    Zaobserwuj i skomentuj - odwdzięczę się ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O tak, uwielbiam kreatywny makijaż, którego niestety nie wykonuję tak ja one ;(

    Pozdrawiam,
    http://liamelouise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne, ale nie maluję sie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne fajne *.* spróbuję coś ;) kurcze..tak tu fajnie że aż sobie lajknę na facebooku *.* <3
    dziękuję za komentarz :***

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam takie ale nie umiem sobie sama zrobić szkoda bo wyglądają fantastycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. swietne..! :)
    szkoda ze ja tak nie potrafiee. -_-

    OdpowiedzUsuń
  15. jezu wszystkie śliczne. :>
    Zapraszam w wolnej chwili. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki baaaaardzo mi miło :** Cudne makijaże, niby takie proste, ale ja i tak nie umiem się malować cieniami :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku świetne makijaże, muszę spróbować taki sobie zrobić, ale znając życie wyjdzie mi jakieś gówno ;c
    Jak będziesz miała chwile to zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  18. ten drugi jest świetny na co dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  19. trzeci mi sie podoba najbardziej ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad, do ciebie też na pewno wpadnę! :)