28 gru 2012

DIY praktyczny uchwyt na telefon

Hej :* !

Dzisiaj pokażę wam pewną rzecz, która mam nadzieję w pewnym sensie ułatwi Wam życie. Proste i szybkie w wykonaniu. Wpadłam na ten pomysł w internecie. Zaciekawił mnie i uznałam że jest przydatny. Przedstawiam wam - praktyczny "uchwyt na telefon".

Nie macie już dość tego że kable się plączą a kiedy telefon się ładuje to nie macie go gdzie położyć? Jeśli tak jest, to mam tu coś specjalnego!



Niektórzy radzili, aby wykonać ten "uchwyt" z kolorowego filcu (dostępnego m.in. w empiku), gdyż plastik czy folia są zbyt śliskie i w związku z tym telefon może się wyślizgiwać. 

Telefon nie będzie narażony na nadepnięcia, porysowanie czy niechcące strącenia z tego na czym leży.  Jak dla mnie to idealne rozwiązanie ;3.

Co o tym sądzicie? :)
+ podoba Wam się nowy nagłówek ?

31 komentarzy:

  1. bardzo ciekawy pomysł . łatwe wykonanie . to coś dla mnie ;3

    Zapraszam na bloga Stylówka :*

    OdpowiedzUsuń
  2. dobry pomysł, może kiedyś coś takiego stworzę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja przeważnie ładuję telefon w tzw. przedłużaczu, więc nie jest to potrzebne, ale bardzo ciekawy pomysł :))

    OdpowiedzUsuń
  4. śiwtny pomysł :) na pewno wykorzytsam *.*
    Super blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł, chętnie spróbuję takie coś zrobić;3
    Twój blog został nominowany do Liebster Blog Award. Szczegóły u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nagłówek jest suuper ;3
    Dobry pomysł z tym telefonem, na pewno spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale ludzie mają wyobraźnię ;D
    zapraszam : nikonismylove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny pomysł! ^^ Może uda mi się taki zrobić,bo prawda,depczesz po tych kablach,potykasz się,to jest ciężkie ;] zapraszam
    www.yesnoana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne<3
    nagłowek też jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysł jest mega i wcale nie taki trudny do zrobienia! ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. ha! coś idealnego dla mnie^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ten nowy nagłówek *.*
    A co do uchwytu to mi się nie przyda ponieważ każdy kontakt mam blisko okna, szafki czy łóżka więc mam gdzie dawać swój telefon^.^

    Zapraszam do mnie :*
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ee, ja tam zawsze znajdę gdzieś miejsce do położenia komórki, choćby na podłodze :p

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne! Fajny nagłówek. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hahhaha świetne! musze wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  16. Hahah ale fajny pomysł :D aczkolwiek mi to nie potrzebne. :D
    Dziękuje za kom. i zapraszam ponownie. ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. O jaki świetny pomysł :D Genialny nagłówek *.* Bardzo mi się podoba u cb na blogu <3
    dziękuję za komentarz :***

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad, do ciebie też na pewno wpadnę! :)