16 gru 2012

Pomysły na paznokcie

 Hej :* !

Dzisiaj przygotowałam dla was propozycje związane ze sposobami pomalowania paznokci z okazji sylwestra, czy świąt ♥. 

Znalazłam je w internecie. Są proste w wykonaniu, a efekt jest cudny *.* .  Pomalowanie paznokci nie zajmie wam dużo czasu :) . Na pewno znajdziecie coś co będzie pasować do waszego stroju lub stylu. Będą świetnym dodatkiem. Dzięki nim na pewno was strój stanie się ciekawszy :) . Oczywiście można też użyć innych kolorów, które będą się ładnie komponowały. Możecie stworzyć coś specjalnego dla siebie.







SKORZYSTACIE ? KTÓRY NAJLEPSZY ? ♥

25 komentarzy:

  1. Gratuluje wygranej .
    Pierwsze dwie propozycje , najbardziej mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie fajne ;D PAŁKA ŚWIETNIE DZISIAJ GRAŁAŚ ♥ JTR TEZ POKAŻEMY NA CO NAS STAĆ ! :D TOM & JERRY :**

    OdpowiedzUsuń
  3. skorzystam napewno ale jeszcze nie wiem z którego:D

    OdpowiedzUsuń
  4. najlepsze z kołnierzykami♥

    OdpowiedzUsuń
  5. pewnie , że skorzystam ! z pierwszego ;)

    obserwuję i zapraszam : www.ffashioninspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurdę, świetne i nawet nie wydają się takie trudne :)
    Jak będę mieć więcej czasu to na pewno spróbuję! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Skorzystam z drugiego *.*
    Ale wszystkie są świetne <3

    Zapraszam do mnie :*
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ej jakie świetne ! dobrze że dodałaś zrobię sobie na święta ! :) ostatnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie słodkie♥ Będę musiała jakiś poćwiczyć na święta ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. :o genialne, niektore juz wczesniej widzialam ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. genialne są, ale trzeba miec do tego ogromną cierpliwość, niby wydaje sie ze to takie łatwe pomalować dwukolorowo paznokieć bez jakiegoś skutku ubocznego haha! :) + dopiero tutaj sie pojawilam, moze dodamy bo chce jakoś wystartowac ? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo jakie fajne. Lubię eksperymentować ze wzorkami na paznokciach ;3 Ostatnio jednak nie chciało mi się za bardzo, więc postawiłam na zwykłe pomalowanie jednym kolorem i póki co, tak chyba zostanie ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. gratki :D

    ostatnie są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje:) Najlepsze paznokcie te w kropki<3 no i te ostatnie też.
    Super blog+obserwuję i bedę zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  15. 4 i 5 są mega *_* fajnie gdyby mi to jeszcze wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje Wygranej ;) Super paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad, do ciebie też na pewno wpadnę! :)