27 gru 2012

Francuskie, piankowe rożki z nutellą

Hej :* !

Dzisiaj byłam na treningu. Było bardzo fajnie. Najpierw rozgrzewka, a potem taki `mini turniej`. Zostaliśmy podzieleni na drużyny i każdy grał z każdym. A potem rewanże. Moja drużyna zajęła II miejsce na IV drużyny ;> . W drużynie byłam z Nacią ;> , którą pozdrawiam i zapraszam na jej blog.

                                                    ***********************************************************

Dzisiaj notka z serii - coś pysznego, a mianowicie Rożki Z Nutellą ♥. 
Znalazłam ten przepis w internecie. Rożki są prawdę proste w przygotowaniu.

  
Potrzebne składniki :

*nutella
*cisto francuskie
*pianki 

Jeśli nie macie pianek możecie znaleźć zamiennik. Jednak możecie po prostu ominąć ten krok i dodać samą nutellę. To już zależy od was, choć z piankami pewnie będzie lepiej smakować ;>

Sposób wykonania widnieje już na powyższym obrazku. Jak już pisałam jest prosty i bardzo smaczny. Czasu pieczenia dokładnego nie podam.. trzeba po prostu przyglądać się i czekać aż rożki się zarumienią. 

Nie jest może to nic oryginalnego ani odkrywczego, ale na prawdę są pyszne. Pewnie niczym specjalnym was nie zaskoczyłam, ale mam nadzieję, że zachęciłam do ich przygotowania ;).  
 

WYKORZYSTACIE "PRZEPIS" ? ♥
Jeśli tak to życzę - SMACZNEGO


25 komentarzy:

  1. haha bo byłam kapitanem i dlatego ;D

    ja na pewno wykorzytsam *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjedziesz do mnie, do Krakowa i mi takie zrobisz ? ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaraz wejdę na bloga Twojej koleżanki :)
    Rożki wyglądają przepysznie < 333
    Mniam, mniam ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko <3 ale mi ochoty narobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej *-* .. jakie pyszne napewno! :o

    OdpowiedzUsuń
  6. aaaaa mam smaka na nie! Jutro koniecznie je zrobie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o mniami *.* chyba już wiem co dzisiaj zjem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. O mniam, mniam, mniam *.*
    Na pewno skorzystam <3

    Zapraszam do mnie ;*
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ohhhh jakie pysznosci..!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wygląda zachęcająco ale ja nie przepadam za nutella,zęby potem mnie bolą;p

    OdpowiedzUsuń
  11. w sylwestra coś pokombinuję, dzięki za pomysł z tymi rożkami^^

    OdpowiedzUsuń
  12. jadłabym .. wszystko zjem z czekoladą

    OdpowiedzUsuń
  13. o jaaaaa, na pewno pyszne *_*

    OdpowiedzUsuń
  14. kiedyś takie robiłam ;) ale ich nie jadłam xd

    OdpowiedzUsuń
  15. Mhhh, na pewno w wolnej chwili spróbuję :)
    cukierkowa-bombnierka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sorka
      * cukierkowa-bombonierka.blogspot.com

      Usuń
  16. Motyw Paryża jest najlepszy ! :D
    Ehh nie przepadam za nutellą. ;x
    Zapraszam na nową notkę. ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad, do ciebie też na pewno wpadnę! :)