10 gru 2012

Legginsy w zimowe wzory, HIT czy KIT?

Hej :* ! 

W niedziele wróciłam i niestety nie miałam sił ani pomysłu na post więc postanowiłam dziś nadrobić zaległości związne z notką i komentarzami :) . A wam jak minął weekend ? Mi świetnie ! Wyjazd bardzo udany

                                       ***************************************** 

Dzisiaj znowu coś powiązanego z zimą <3. Mianowicie - legginsy w zimowe wzory ♥Oczarowały mnie niesamowicie ! Bardzo chciałabym takie mieć.. szukałam i w pobliżu mnie niestety ich nie ma. Jli znacie jakąś stronę internetową lub sklep, w którym można je kupić byłabym wdzięczna gdybyście mi napisali . Dla mnie jest to idealne połączenie na zimę . Stylowe , ciepłe i wygodne :* .




Renifery , gwiazdki , paski .. do wyboru i to jest w tym najlepsze, że każde są inne ale wszystkie nawiązują do świąt. Każdy w nich wygląda wyjątkowo ;). Ciekawym połączeniem do tego są np. buty w stylu emu *.* .. do tego jakiś stylowy sweter i cudny efekt murowany :*. Oj.. to chyba jest dla mnie - MUST HAVE ♥.

U was też tyle śniegu *.* ? Co sądzicie o takich legginsach ? 


17 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się te legginsy i też tyle sniegu u mnie, w dodatku cały czas sypie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Leginsy bardzo mi się podobają, mam zamiar je niedługo nabyć :D

    Zapraszam do mnie ;)
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. urocze, mialam takie ale sprzedalam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. są śliczne <3
    obserwuje i licze na rewanz<3

    OdpowiedzUsuń
  5. są genialne!
    albo takie sweterki w tym samym stylu - cudeńko! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawie w każdym sklepie internetowym są te legginsy ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie też oczarowały te legginsy ! Mają śliczne wzorki : )

    OdpowiedzUsuń
  8. zapraszam na konkurs na moim blogu, do wygrania śliczna koronkowa bluzka (baskinka) w dowolnym kolorze! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podobają mi się takie legginsy, ale chyba bym ich nie ubrała, bo mam uraz to jakichkolwiek legginsów. ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham te wzory i myślę o zakupieniu sb takich legginsów;d

    OdpowiedzUsuń
  11. właśnie zamówiłam sobie takie na allegro :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sprawdz na vintagrshop.pl ostatnio zakupilam ;3 kocham te legginsy <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad, do ciebie też na pewno wpadnę! :)