1 sty 2013

Co przyniesie rok 2013?

Hej :* !

Dzisiaj pierwszy dzień nowego roku. Mam nadzieję, że ten rok będzie jeszcze lepszy niż poprzedni.  


Ciekawe co ten rok nam przyniesie ? Mam nadzieję, że same przyjemności ♥.

Sylwester minął mi świetnie. Były tańce, śpiewanie i horrory ;o. W pewnych momentach było bardzo strasznie i niby zasłaniałyśmy się rękami, ale każda patrzyła jednym okiem hehe . Puszczałyśmy jeszcze lampiony. Poszłyśmy spać około 6 >.< potem nieprzytomne wstałyśmy o 12 hehe. I jednak zamiast śniadania zjadłyśmy obiad. Pyszny rosołek.  


"Nie ma to jak wstać i zastanawiać się czy zjeść śniadanie, czy poczekać 30 min do obiadu ♥"

A wam jak minął sylwester ? O której zasnęliście ? ^^ 
Coś ciekawego Wam się przytrafiło ? ;) 

*************************************************************************************************************************************

A tu kilka zdjęć mojego autorstwa ♥. :
 




Może nie są jakieś super, ale chciałam się z Wami podzielić widokami z mojego miasta ;>
Pozdrawiam ~ Summer ♥.

 A WY CO O NICH SĄDZICIE ? ;>

24 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia *.*
    też mam taką nadzieję

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja o czwartej rano zawiatalam w domu :) Super zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama robiłaś nagłówek? Ja z przyjaciółką zasnęłyśmy po 4 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak nagłówek zrobiłam sama :)
      Jeśli chcesz się dowiedzieć coś o tym więcej pisz w komentarzu lub na summe.r@wp.pl :)

      Usuń
  4. nagłówek*.* ja tam czekałam do obiadu heheh xd

    OdpowiedzUsuń
  5. ja z koleżankami zasnęłam jakoś po 9 >_<

    OdpowiedzUsuń
  6. też próbowałam zrobić fajerwerkom sesję :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Też jestem ciekawa co nam przyniesie rok 2013 ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. liczę na to, że rok 2013 będzie najlepszym rokiem w moim zyciu ♥ tego życzę również tobie (:

    zapraszam jak znajdziesz chwilkę
    http://highwaytoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. wow *.*
    obserwuje i zapraszam również :D

    OdpowiedzUsuń
  10. mam nadzieję, że same dobre rzeczy ;p ja położyłam się spać ok. 6.30, a wstałam o 11 - byłam niesamowicie zmarnowana :(

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne wyszły Ci te fotki ! :) ładnie uchwycone ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To super, że Sylwester minął ciekawie :) Mój też był całkiem fajny , ale nie poszłam tak późno spać jak Ty :D
    Pozdrawiam :*
    Ładne fotki :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad, do ciebie też na pewno wpadnę! :)