27 sty 2013

Tabletki na alergię na szkołę?

Hej :*! 

Dzisiaj ostatni dzień ferii. Ten czas tak szybko leci. Niedawno był pierwszy dzień wolnego. Te 2 tygodnie minęły śmiesznie i trochę leniwie. Często wychodziłam z dziewczynami,a z nimi się nie da nudzić :D. Chodziłam też na treningi i było na prawdę fajnie ;)

Ale kiedy myślę, że jutro mam wstać jakieś 3 (czasami 4) godziny wcześniej niże w okresie tych dwóch tygodni i siedzieć ponad 6 godzin w szkole to po prostu... załamka
Chciałabym iść tylko na trening i do domu.. ale niestety tak się nie da.

Tak się zachowam jutro, kiedy będę musiała wstać o  6:40 -.-

Ale trzeba myśleć optymistycznie. Jutro dostanę piąt z matmy, bo ja i inni dostaliśmy je przed feriami, ale z racji, że mamy dzienniki elektroniczne może wpisać je dopiero jutro, żeby liczyły się na nowe półrocze. Chodź przez jeden dzień będę miała średnią 5.0 z matmy! :D
 
Pozdrawiam tych, którym ferie się zaczynają - udanych ferii i miłego wypoczynku! :D 
A tym którym ferie dobiegają ku końcowi - nie martwcie się, jakoś przeżyjemy! :D

*************************************************************************************************************************************

Jeśli już mówię o wczesnym wstawaniu i tego typu sprawach, to przydałyby mi się takie oto tabletki, wprost idealne po feriach! :)


Szkoda, że takie nie istnieją. Ale musiałabym brać dużą dawkę, szczególnie na niedospanie i brak czasu :D to rozwiązałoby moje problemy. Ale jak na razie trzeba sobie jakoś radzić ;)


Przydałoby się Wam ? :)

29 komentarzy:

  1. Zazdroszczę tym, którzy dopiero zaczynają:) tez je koncze i też nie chcę kończyć...;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja dopiero zaczynam 11 lutego!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna notka *.*
    Jaki kochany stich ♥ Kocham TW blog ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi przydałyby się te na leniuszka. xD

    OdpowiedzUsuń
  5. http://blogzakreconejnastolatki.blogspot.com/2013/01/blog-roku-2013.html
    Wpadniesz to dla mnie ważne!

    Przepraszam za SPAM!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj przydałoby sie , przydało .. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. takie coś to jak najbardziej by sie przydalo;p

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja jeszcze czekam na ferie dwa tygodnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Przydałoby się ;)
    Od razu lepiej i łatwiej by było ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. ej strasznie zleciały te ferie :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja za 2/3 tyg mam tydzien wolnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi by się wszystkie te tabletki przydały... ;p
    Co do szkoły,to trzeba dać sobie z nią radę i już. Tak do osiemnastego roku życia. Później można iść do pracy.
    Pozdrawiam, Nessa ^=^
    ________________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ty już kończysz ferie, a ja ich nawet jeszcze nie zaczęłam. ;D Powodzenia we wstawaniu. :D

    Zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja właśnie zaczynam ferie. :) Nie martw się, odpoczęłaś, dasz radę w szkole. I to 5.0 z maty, hoho, dobre rozpoczęcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz naprawdę świetnego bloga :)
    Mam do Ciebie ogromną prośbę, może proszę o zbyt wiele, ale to bardzo ważne.
    Wymyśliłam pewną akcję na moim blogu, tak właściwie cały ten blog to już jedna wielka akcja!
    Jeśli zechcesz mi pomóc, albo przynajmniej się przyłączyć - obserwując, będę Ci niezmiernie wdzięczna. Wszystko jest napisane w najnowszej notce.
    Mogę zmienić świat tylko z tobą :)
    f-me-i-am-famous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. hehe, a ja zaczynam dopiero ferie :D

    fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne, przydałyby się chyba każdemu ;)

    www.okomody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. tabletki jak najbardziej by się przydały XD . na końcu stałam bym się lekomanką :). też mi się skończyły ferie :c . dzisiaj do szkoły normalnie nie mogłam wstać :x


    Zapraszam na blog Stylówka

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;))

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. przydałyby mi się ! a w szczególnosci te na niedospanie ;]

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja zaczynam ferie za 2 tyg. :>
    Zapraszam.:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam dopiero za 2 tygodnie ferie i ich wyczekuje z niecierpliwością ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie 4 mi sie podobają :D
    Ja obserwuję, będę wpadał częściej i zapraszam do wzięcia udziału w konkursie u nas, bardzo łatwo można wygrać bon na super ciuszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne tło, piękne zdjęcia i Ty :3 naprawde solidna praca na blogu ;3 Zapraszam też do siebie, mam nadzieję, ze mój blog również się spodoba :)

    Zapraszam też do udziału w konkursie który aktualnie odbywa sie na moim blogu: http://podarta.blogspot.com/2013/01/styczniowa-loteria.html

    OdpowiedzUsuń
  25. dokładnie tak samo zareagowałam w poniedziałek ! ;c

    OdpowiedzUsuń
  26. ja dopiero będę mieć hehe ;)
    A takie leki to powinny być ogólnodostępne
    pzdr i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad, do ciebie też na pewno wpadnę! :)