21 sty 2013

DIY motywacja do kubkowych lampek

Hej :* ! 

Dzisiaj leniuchowałam w domu - w końcu to ferie :). Jedyne co dzisiaj zrobiłam to poszłam z dziewczynami na mecz seniorek. Bardzo fajnie się oglądało. Mecz wygrany. My gramy dopiero w lutym. Oby poszło nam tak dobrze jak im :).

A, że nie mam Wam już nic ciekawego do przekazania o tym co się dzisiaj działo to wstawiam "motywującego pingwina". Jeśli będziemy stosować się do Jego rad to na pewno odniesiemy sukces ;) (pingwinek pojawi się na pasku bocznym, żeby zawsze Nam o tym przypominał! :)  
 
*************************************************************************************************************************************

Dzisiaj pokaże Wam sposób na wykonanie "mini lampkek". Ten pomysł znalazłam w internecie. Bardzo fajny i ciekawy. Idealnie nada się na ozdobienie pokoju. 


Jeśli macie jakieś jakąś pa lampek, które nie są używane i chcecie je w ciekawy sposób wykorzystać to jest to coś dla Was :).   


Wykonanie nie jest trudne: Wystarczą lampki, kubeczki i kolorowe, cienkie papiery. 
Moim zdaniem efekt jest świetny. 

Może nie zaskoczyłam Was tym pomysłem, ale mam nadzieję, że chociaż w pewnym stopniu zainspirowałam :).


Wykorzystacie?
Jeśli tak to miłej zabawy! :)
 

42 komentarze:

  1. Dobry pomysł, może zrobię ;d
    W wolnej chwili zapraszam :

    mylife-myhappines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaaaaaa to jest świetnee!!!!! *,* na 1000000% zrobię i niedługo będzie zdjęcie tego na moim blogu i link odsyłający do twojego świetnego bloga z pomysłami! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Lampeczki są cudowne . <3 A za motywacje od pingwinka bardzo dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też wychodzę z założenia, że w ferie powinno się odpoczywać. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam Cię do zabawy blogowej VERSATILE! Jeśli chcesz to odpowiedz, jeśli nie, to nie ma problemu. ;) http://lisabellie.blogspot.com/2013/01/pocztowkowo.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog a przede wszystkim pomysł ! Oczywiście obserwuje:) Zapraszam na mój blog :)
    http://purp-lesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne! Super efekt w pokoju<33
    A pingwinek słodki:)
    pzdr. i zapraszam do mnie
    cukierkowa-bombonierka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny ten pomysł :3
    Obserwuję i zapraszam do mnie ♥

    http://zuuza-zuzaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne lampeczki, na pewno wykorzystam pomysł ;D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetne DIY ! *-*
    W wolnej chwili zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne. ;). Ciekawy blog.;).

    OdpowiedzUsuń
  12. pomysl jest genialny,koniecznie sobie zrobie takie cudo<3

    OdpowiedzUsuń
  13. genialny pomysł, muszę kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. JAkie to świetne !

    http://teenagers-troubles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow ! Boskie jak znajdę czasu to na pewno wypróbuje !
    Świetny Blog :D
    Zapraszam do nas.

    OdpowiedzUsuń
  16. Są naprawdę śliczne i w pięknych pastelowych kolorkach ;)

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku, chyba wykorzystam aż. Są prześliczne, genialny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS: no i jakie proste w wykonaniu !!

      Usuń
  18. swietny pomysl ! :) Moze uda mi sie go wykorzystac. Obserwuje
    :) Zapraszam
    http://wonderfullthingsgarus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Pingwinek jest slodki! :)
    Masz ciekawego bloga. Obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. To dobry pomysl,ja ostatnio podobne widzialam w sklepie po €5

    OdpowiedzUsuń
  21. jej :o genialne to jest!!

    OdpowiedzUsuń
  22. O jejku. Ale xtra pomysł :)

    Powiedz mi proszę, skąd czepiresz insiracje? Stylowi, to wiem. Daj znać koniecznie skąd jeszcze :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ojejku! Ale super pomysł! Mnie zainspirowałaś :) no, to już wiem co będę robiła z siostrą na feriach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. widziałam już gdzieś to diy z lampkami ;) ale myślę, że to fajnie wygląda na zdjęciach czy wieczorem, a tak to wiszące kubki :P

    OdpowiedzUsuń
  25. swietny pomysl..! cudownie wygladaja..! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny pomysł :) na pewno wykorzystam ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Genialne!
    Napewno skorzystam ;D
    http://blogzakreconejnastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. super pomysł :D . już lecę po kubeczki XD

    Zapraszam na blog Stylówka

    OdpowiedzUsuń
  29. widziałam taki pomysł na jednym blogu. genialne! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad, do ciebie też na pewno wpadnę! :)