30 sty 2013

DIY sweterek z serduszkiem

Hej :*! 

Teraz zaczęła się szkoła. Już mam zapowiadane sprawdziany i robione niezapowiedziane kartkówki, a to dopiero środek tygodnia. Jedyne co mnie motywuje do póścia tam i siedzenia 6 godzin to treningi. Ale wstawać nie jest tak łatwo . Teraz posty będą pojawiały się rzadziej, ale nie rzadko! Postaram się bywać tu jak najczęściej ;). Przeprszam za pojawienie się zaległości, postaram się w miarę możliwości wszystko nadrabiać.


Dzisiaj chciałam Wam pokazać sposób na odnowienie sweterka, czyli DIY "sweter z sercem". Pomysł znalazłam w internecie.



Wykonanie jest na obrazku. Potrzebny tylko sweter (obojętnie czy zapinany czy nie), kawałek jakiegoś materiału (tu jest firana) i coś do wycinania. Serce możecie umieścić z przodu lub z tyłu. To zależy od Was. Moim zdaniem to fajny sposób, żeby "ożywić" zwykłe ubranie :). Wykonanie proste, a efekt świetny. I jeszcze to, że zrobiony samodzielnie :)


Co myślicie? :)  

26 komentarzy:

  1. bardzo ciekawy pomysł ! :D . kreatywnie <3

    Zapraszam na blog Stylówka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekam na kolejne posty :D

      Zapraszam na blog Stylówka

      Usuń
  2. chyba w weekend cos takie zrobie z jakiegos starego swetra, swietne to.

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny jest taki sweterek*_*

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy pomysł na nudzący nas sweterek :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Naprawdę świetny pomysł ;D
    Zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł ! ogólnie to lubię DIY . :)
    Zapraszam. :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajny pomysł ;)

    Zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna sprawa z tym swetrem! ale z moimi zdolnościami na pewno zepsułabym to:)

    no mamy na dzieje, ze nie za rzadko:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł ;)
    Trzeba wypróbować ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej nominowałam cię do The Versatile Blogger ^^ Jeżeli chcesz zobaczyć szczegóły zapraszam an mój blog: http://simila-conspersa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;))
    Piękny sweterek <33
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Extra! Cudowny sweterek i ten kolor *.*
    xoxo:*
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. ty zawsze znajdujesz fajne DIY na inetrecie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog i ciekawe pomysły ;>
    Będę zaglądała częściej *:

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad, do ciebie też na pewno wpadnę! :)