19 sty 2013

DIY zdrapka

Hej :*!

Ferie dość szybko mijają. Pierwszy tydzień praktycznie za nami. Szkoda, że ferie nie trwają przykładowo miesiąc. 
Za oknem nieciekawie. Szaro i lekko przytłaczająco.

Teraz mam takie dni, że rano nie mam zbytnio siły. Za to wieczorem tryskam energią i mogłabym skakać itp. 
Może dlatego, że ostatnio wychodziłam tak dopiero o 17 i wtedy dopiero zaczynało się szaleństwo do późna xd. Nie wiem. 

Może pojadę jutro na mecz koszykówki. Gra I liga kobiet. Seniorki z naszego klubu. Jak na razie idzie im świetnie i wygrywają każdy mecz :) . Na meczu zawsze są wielkie emocje. Bardzo lubię im kibicować. 

*************************************************************************************************************************************

Dziś pokażę Wam jak zrobić zdrapkę. Znalazłam ten pomysł w internecie, ma proste i szybkie wykonanie. Możecie napisać na nich co tylko chcecie i np. dać komuś w prezencie ;). Coś oryginalnego, gdyż wykonanego samodzielnie.



Wykonanie jest na rysunku, ale jeszcze krótko wyjaśnię. Można wydrukować szablon z internetu. Serduszka z napisem w środku malujemy kredkami świecowymi. Na koniec malujemy farbą i czekamy do wyschnięcia. Gotowe ! 


Farba może być w różnych kolorach. To zależy od Was. Niektórzy pisali, że farbę można zastąpić cieniem do powiek i też wyjdzie.

Efekt na prawdę świetny. Może to być fajny dodatek do prezentu dla drugiej osoby. Albo zamiennik laurki czy kartki z życzeniami. Moim zdaniem taka zdrapka to fajna sprawa. A jeśli powiecie, że zrobiliście ją własnoręcznie to pewnie będzie to sporym zaskoczeniem i stanie się czymś ciekawym i wyjątkowym.


Wykorzystacie?
Jeśli tak to miłej zabawy! ;)

30 komentarzy:

  1. wykorzystam na sto procent, jak fajnie, że o tym napisałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tez mam rano lenia a wieczorem tryskam energią *.*
    Świetny obrazek :)
    Jtr jedziemy na mecz obowiązkowo ♥
    Świetny pomysł . Uwielbiam Tw blog *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł :> Na jakąś okazję na pewno spróbuję zrobić :>

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie ferie się dopiero zaczynają:D
    świetny pomysł<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł! Naprawdę mi przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. GEnialne ! Juz szukam szablonu ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowity pomysł:p Nigdy nie wpadłabym na to, ze można samemu zrobić zdrapki, obiecuje, że wykorzystam.
    U mnie nn:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że ferie tak szybko się kończą. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. aaa ta zdrapka jest świetna <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetny pomysł : ) Kiedyś na pewno wykorzystam na czyjeś urodziny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś robiłam tę zdrapkę i mi nie wyszła;<

    OdpowiedzUsuń
  12. hahs, świetny pomysł. tylko znając mój talent plastyczny raczej by nie wyszła c:

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam do nowo otwartej ocenialni blogów! Szukam osób chętnych do oceniania jak i zgłoszenia się do oceny! Zapraszam serdecznie!

    www.krytyczniie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale super! Nie wiedziałam, że coś takiego można samemu zrobić ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy pomysł, spróbuję zrobić coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cześć! Zostałaś nominowana do Liebster Award! Gratuluję, a po więcej szczegółów zapraszam na: pattsplace97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. jak dla mnie za duzo roboty, od czego sa paznokcie ;P

    OdpowiedzUsuń
  18. o, może wykorzystam to na walentnyki :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Nominuję Cię do Liebster Award ! ;**

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ciekawy pomysł :D . nigdy nie zastanawiałam się jak to jest wykonane o.O .

    Zapraszam na blog Stylówka .

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne pomysł ;)
    Ja jeszcze ten tydzień muszę chodzić do szkoły, a ferie zaczynam dopiero od 25 stycznia :d

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdrapka jest świetnym pomysłem na pewno skorzystam:) zapraszam do mniehttp://modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzięki za pomysł na kartke dla dziadków. Mam nadzieje że im się spodoba :)
    Świetny blog pozdrawiam :0

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad, do ciebie też na pewno wpadnę! :)