16 sty 2013

DIY filiżanka jak tablica

Hej :* ! 

Dzisiaj trening :) Było bardzo fajnie. Szybko zleciał, choć trwał prawie 2 godz. Wyjazd do Krakowa odwołany, ale za to Warszawa przesunięty na jutro. Zabiorę aparat to może jakieś fajne zdjęcie wstawię :)  

Jak już pisałam wcześniej jedziemy zagrać mecz z drużyną z Warszawy. Mam nadzieję, że nam dobrze pójdzie. Trzymajcie kciuki ;)
Potem coś zjeść i do Złotych Tarasów. A potem do domku. 
Zbiórka na 7. Trzeba się wyspać xd. 


A tu takie zdjęcie nawiązujące do mojej ukochanej dyscypliny - koszykówki ♥.

                                                                   
A Wy trenujecie, uprawiacie jakiś sport ?
 
*************************************************************************************************************************************

Dzisiaj pokaże Wam też sposób na "filiżankę własnego pomysłu". Pomysł znalazłam w internecie. Efekt jest świetny. A najlepsze jest to, że każdy może zaprojektować filiżankę jak tylko chce - według własnego uznania :).





Wykonanie jest na obrazku. Jest proste i szybkie.
 Jeśli chodzi o farbę - jest to specjalna farba do tablic. Opis i dostępność w sklepach możecie sprawdzić - TU

Możecie tu coś napisać lub narysować. Kiedy się Wam znudzi możecie to po prostu zmyć i gotowe. Znowu możecie wykazać się wyobraźnią. Może to być także fajnym prezentem dla drugiem osoby :). Ja na pewno kiedyś spróbuję ♥.

Co myślicie? :)

P.S. Postaram się dziś odpowiedzieć na kom. ale jeśli mi się nie uda to zrobię to w piątek. Jutro raczej nie pojawi się post, choć jeszcze zobaczę. 

28 komentarzy:

  1. świetny kubek *.*
    trzymam kciuki , chociaż może uda mi się pojechać ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie trenuję żadnego sportu, ale lubię jeździć na rowerze dla przyjemności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Siatkówka, siatkówka o.o <33
    Super pomysł. U mnie nn:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jee świetny pomysł z tym kubkiem <3

    OdpowiedzUsuń
  5. No to trzymam kciuki :)
    Ciekawa inspiracja ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł z tą filiżanką :D
    a czy coś trenuję ? niee .. ale zaczęłam teraz ćwiczyć mięśnie brzucha :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł, ale dobrze jak ktoś ma talent do tego typu rzeczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne pomysły znajdujesz w necie ^^ spróbuję zaprojektować kubek ;]
    moja propozycja wciąż jest aktualna ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie genialne!
    Poddaj się ocenia bloga!
    http://evaluate-blogs.blogspot.com
    Zgłoś się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://blogzakreconejnastolatki.blogspot.com/
      Tutaj jest mój blog!

      Usuń
  10. Ja ostatnio co raz częściej chodzę na basen, nie licząc co tygodniowych zajęć na wf'ie ;D
    Filiżanka świetna! :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł na kubek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawa sprawa;) fajnie wyglada;))
    zapraszam na rozdania;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się tu ♥

    Obserwuje i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny pomysł.. :> ja trenuje kosza :D

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ciekawie ozdobiona filiżanka :D . ja wczoraj miałam turniej (siatkówki) i dzisiaj mnie wszystko boli ;c

    Zapraszam an blog stylówka .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad, do ciebie też na pewno wpadnę! :)