23 sty 2013

Zmiany, wszędzie zmiany...

Hej :*!

Dzisiaj znowu o zmianach jakie zaszły w wyglądzie mojego bloga. 
Zmiana tyczy się nowego nagłówka. 


Skorzystałam z pomocy autorki bloga Secretly I Am A She-Wolf. Przysłała mi kilka propozycji dotyczących nagłówka. Były świetne. Lecz potem przerobiłam jedną z nich. Wykorzystałam wersję przerobioną przeze mnie,poniewuważałam, że ta lepiej komponuje się z tłem itp. Napis zrobiła autorka bloga Secretly I Am A She-Wolf 
Ja zmieniłam kolorystykę i rysunek dziewczyny.
  
BARDZO CI DZIĘKUJĘ ZA POMOC. Twoje propozycje zainspirowały mnie do stworzenia obecnego nagłówka ♥.


 
A wy co sądzicie o nowym nagłówku ;) ? 

*************************************************************************************************************************************

Zostałam ostatnio nominowana do zabawy blogowej - VERSATILE przez Lisa bellie. Zabawa polega na napisaniu na swoim blogu 7 faktów ciebie dotyczących i nominować 15 innych blogerów. To zaczynamy! 


1. Można powiedzieć, że jestem perfekcjonistką, jeśli coś robię to potrafię coś zmieniać aż nie uznam, że w pełni mi odpowiada ;)

2.Wszyscy mi mówią, że dziwnie trzymam długopis i nikt tak oprócz mnie nie pisze, a ja inaczej nie potrafię >.<

3.Moją ulubioną książką (w sumie serią książek) jest Pretty Little Liars. Oglądam też serial, ale książka bardziej mnie wciąga.
4.Czasami miewam "problemy z nogami" .. a to coś kolanem a to z kostką a to z łydką haha to moje szczęście xd
5.Jeśli widzę jakieś zdjęcia czy artykuły związane z cierpieniem zwierząt od razu chce mi się płakać.
 
6.Uwielbiam rysować i często wykorzystuje wszystkie kartki przeznaczone do drukowania, a potem nie ma na czym coś  wydrukować xd
7.Uwielbiam spotykać się z przyjaciółmi i "dokumentować" to co się dzieje m.in. robić zdjęcia i nagrywać filmiki "na pamiątkę". Ja mam ich najwięcej i zawsze oglądam z dziewczynami coś sprzed lat. 
Nie nominuję blogów, bo znowu byłyby te same co do innych "zabaw" xd. Więc jeśli chcecie nominujcie się tylko mi o tym napiszcie ;D.
Na dzisiaj to tyle, trzymajcie się! :) 

23 komentarze:

  1. polecam się na przyszłość ^^
    to ja się chyba nominuję. Trzeba mieć co robić w weekend <3

    OdpowiedzUsuń
  2. jest świetny <3 piękny wręcz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny nagłówek ♥
    Obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny jest ten nagłówek, ja sama też nigdy nie potrafię nic zrobić ;<
    Jeśli chcesz to zapraszam do mnie na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny nagłówek ;D Z resztą jak każdy tutaj :D Bardzo lubię Twojego bloga <3 :)
    dziękuję za komentarz :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Boski nagłówek *.*
    Świetny Blog :D
    Dzięki za odwiedziny i wpadaj częściej. !

    OdpowiedzUsuń
  7. Super nagłówek ;)
    Ps: Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję przeczytania notki i zarazem dziękuję i szacunek! :D dzięki za gratulacje co do gali :) nagłowek śliczny.. ;) jak miałam nagłówek to ciągle musiałam zmieniać, teraz mam 3 słowa i gra :D

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna zabawa! a wiesz może kim jest A? ja tylko oglądam serial ale jestem taka ciekawa kto podszywa się pod Alison :D pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już wiem ^^
      ale A miał/miała chyba pomocników ;D

      Usuń
  10. Bardzo ładny nagłówek, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi sie podoba ! ; )
    Ach, kocham pocztowki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad, do ciebie też na pewno wpadnę! :)