14 sty 2013

DIY czekoladowe foremki

Hej :* ! 

Pokaże Wam jeszcze ciekawy sposób na zrobienie smakowitych "czekoladowych foremek". Pyszne i pomysłowe - idealne połączenie ;). Znalazłam go w internecie. Pewnie nie będzie to dla Was jakimś wielkim odkryciem ani zaskoczeniem, ale mam nadzieję, że Wam się przyda. 




Wykonanie pokazane macie na rysunku. Jeśli macie do niego jakieś pytania, to piszcie w komentarzach, postaram się pomóc.

Najlepsze jest to, że można je zjeść razem z tym co jest w środku. Na koniec możecie podać w nim co tylko chcecie : lody, bitą śmietanę, coś z owocami, budynie... co Wam tylko przyjdzie do głowy :)

Smacznego! :)

+ dziękuję bardzo za tyle komentarzy pod poniższą notką oraz za tylu obserwatorów, to dla mnie dużo znaczy i bardzo mnie motywuję ♥. 

21 komentarzy:

  1. świetne i na pewno pyszne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie byłam na sankach. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jaa :D Smakowite to musi być :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo zrobię, super pomysł!*,*

    OdpowiedzUsuń
  5. ale świetne tylko nie mam takiego balona :P ciekawe czy sie ta czekolada nie polamie jak bedzie sie wyciagac :P

    OdpowiedzUsuń
  6. jaaaaaak ja dawno nie byłam na sankach .. :p

    OdpowiedzUsuń
  7. A ta czekolada jest po prostu rozpuszczona czy robiona 'ręcznie'? Jak to pysznie wygląda! <3 Też chcę takie zjeść ^^
    Ojej, wybrałabym się na sanki :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to już zależy od Ciebie czy rozpuścisz czekolada czy zrobisz sama :D
      ale rozpuszczenie zajmie Ci mniej czasu :)

      Usuń
  8. na szczęście czuję się już lepiej. chyba milion tabletek, jakie w siebie dziś wpakowałam w jakimś stopniu pomógł - choć ja ogólnie nie uznaję medykamentów ;)
    jejku, jak ja dawno nie byłam na sankach! tak cholernie mam na nie ochotę, ale w obecnej sytuacji najpierw trzeba się wykurować ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. to jest bardzo pomysłowe :) Mam zamiar to stworzyć ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. ale narobiłaś mi smaka ; D i to o tej godzinie. : >

    OdpowiedzUsuń
  11. super pomysł! ja będę robiła w tym tygodniu krówkowe szyszki;p;D

    OdpowiedzUsuń
  12. swietny pomysl z tymi foremkami..! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja dzisiaj wybieram się na sanki ze znajomymi! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. O! Takich foremek jeszcze nie widziałam :D
    Sanki ze znajomymi <3 i czego więcej potrzeba do szczęścia...? xD
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. może i było zimno ale za to jak fajnie ;D super pomysł :*

    OdpowiedzUsuń
  16. mam pytanie ... te foremiki trzeba włożyć do lodówki czy upiec ? wiem, głupie pytanie proste, że do lodówki tylko chciała się upewnić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żadne pytanie nie jest głupie ;) jeśli jest się niepewnym to zawsze lepiej zapytać :D
      foremki należy włożyć do lodówki ;)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad, do ciebie też na pewno wpadnę! :)