4 sty 2013

DIY lampion z wosku

Hej :* ! 

Przepraszam, że wcześniej nie pisałam, ale przez ostatnie dni słabo się czułam, ale już lepiej. :) W szkole oceny wystawione. Cieszę się bo wychodzi mi średnia około 4,8 czyli pasek jest. Nie mam mniejszej oceny na półrocze niż 4 i z tego jest bardzo szczęśliwa.W następnym półroczu się trochę podciągnie to może uda się mieć powyżej 5. Zazwyczaj tak u mnie jest, że na I półrocze 4.8-5.0 a na II powyżej 5 i mam nadzieję, że i tym roku tak będzie, ale le wiadomo, że "bez pracy nie ma sukcesu" .

Trochę się rozpisałam o szkole, ale może teraz coś innego, bo w końcu dzisiaj piątek i zaczyna się upragniony weekend. Jeśli będzie działo się coś ciekawe w tym czasie to może dodam jakieś zdjęcia. :)

*************************************************************************************************************************************

Dzisiaj mam dla was pomysł na lampion z wosku. Jest on inny od tradycyjnych lampionów, ponieważ nie jest to rzecz, którą możecie zaobserwować np. w sylwestra latającą po niebie. To jest zupełnie inna wersja, w ten lampion możecie włożyć świeczkę i będzie stanowić bardzo ładny i ciekawy dodatek np. do pokoju. Pomysł znalazłam w internecie i nazwano to "lampionem", więc przyjęłam tą samą nazwę.




Wykonanie: Rozpuść wosk w garnku (nie martw się temperaturą balon nie pęknie jeśli będzie wypełniony wodą). Wypełnij balon wodą (jeśli będzie zimna, wosk szybciej wystygnie). Zanurz balon w ciepłym wosku. Wyjmij i poczekaj do wystygnięcia wosku. Potem spuść wodę z balonu. I GOTOWE. 


Na koniec tylko ożyć świeczkę np. zapachową i macie swój własny "lampion". Jeśli chcecie i Wam się uda możecie go ozdobić. Ale to już zależy od Was i Waszej wyobraźni! :)

Co o tym sądzicie? Przyda się?
+ jeśli macie do tego jakieś pytania piszcie w komentarzach! :) 

39 komentarzy:

  1. świetny pomysł ale skąd ja wezme tyle wosku?? ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można rozpuścić kilka niepotrzebnych świeczek :)

      Usuń
  2. Hmm bardzo ciekawe, oby sie tylko ten wosk nie rozpuścił przez świeczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne sama takie robiłam ^.^

    OdpowiedzUsuń
  4. O muszę kiedyś tego spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł!
    Zapraszam do mnie na konkurs!
    Wystarczy, że trafisz na 1000 wyświetleń.
    Więcej szczegółów na moim blogu!
    http://blogzakreconejnastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. swietny pomysl *.*
    kiedys wykorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysłowe, tylko ten wosk może sie potem połamac:/
    Ja tez zawsze mam średną na koniec roku wyższą, mi teraz wychodzi 4,9 :D
    Pzdr.
    u mnie nn:)
    jesli masz czas wpadnij:*
    cukierkowa-bombonierka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. na pewno się przyda super pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo świetny pomysł :D Tylko właśnie..czy przez świeczkę się nie rozpuści .. ;P Uwielbiam Twojego bloga *.* :D
    dziękuję za komentarz ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się zastanawiam, ale zamiast wkładać świeczkę można użyć tego jako taki "pojemniczek" na jakieś lekkie rzeczy :)
      dzięki bardzo mi miło ♥

      Usuń
  10. Rewelacyjny pomysł, oby więcej takich postów ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł *.* kiedyś wykorzystam : 33

    OdpowiedzUsuń
  12. super pomysł, nie wpadłabym na to.
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  13. widziałam też ten pomysł w sieci :D ogólnie fajny pomysł :D
    a blog świetny :D ja już obserwuje :D

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ciekawy przedmiot :D . w wolnej chwili postaram się coś takiego wykonać :)

    Zapraszam na blog STYLÓWKA .

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny lampion !

    Zapraszam na conversowe rozdanie, do wygrania para czerwonych converse za kostkę !
    http://essently.blogspot.com/2012/12/conversowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny pomysł *-* !

    obserwujemy ? ja obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  17. efekt świetny;)
    bardzo pomysłowe, ale pewnie nie jest to takie łatwe jak wygląda na zdjęciu
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietny pomysl ! Zastanawiam sie tylko, czy ten wosk sie pozniej nie roztopi od swieczki ?

    OdpowiedzUsuń
  19. super pomysł!
    hmm może przyczepić od spodu kawałek blaszki na superglue żeby się nie roztopiła?

    OdpowiedzUsuń
  20. wow.
    Muszę sprawdzić ten pomysł. ;D

    Pozdrawiam, Ka.!

    OdpowiedzUsuń
  21. Super pomysł :)
    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny pomysł!
    Obserwujemy? Ja już się dodałam :)

    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. genialny pomysł. Może namówię mamę, ona lubi takie proste durnostojki :p

    OdpowiedzUsuń
  24. O świetne :P na pewno spróbuję zrobić taki ,,lampion" :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad, do ciebie też na pewno wpadnę! :)