18 sty 2013

Filmowe top 5

Hej :* ! 

Dzisiaj byłam na treningu. Ostatnim w tym tygodniu. Było super, fajnie się grało itp. :) Trochę wygłupów przed i po, ale to jak zawsze ;D
Jestem zmęczona.. mogę spać przez pół dnia. Powoli oczy mi się zamykają.

Niestety wczoraj do Wa-wy nie pojechaliśmy. Około 22 dostałyśmy taką informację, ale trudno. Dużo osób jednak nie mogło jechać, ale się nie dziwie, bo wyjazd przełożony był z dnia na dzień. Szkoda, bo na pewno byłoby fajnie, ale może innym razem uda się pojechać. 

Na dworze bardzo zimno, ale świeci słońce. Fajna okazja, żeby porobić zdjęcia ;). Jednak ten pomysł raczej nie wypali, bo po dłuższym czasie zamarzła bym... choć nigdy nie mów nigdy ^^ , może niedługo odzyskam siły, ale chyba potrzebuję czegoś co mnie pobudzi i doda energii. Gdybym jeszcze wiedziała co... Czasami są takie dni kiedy nic się nie chce. Ale wole te, w którym szaleje i tryskam radością. Tak, te są o wiele lepsze i ciekawsze niż leżenie i nic nie robienie. 



*************************************************************************************************************************************

Dziś przygotowałam dla Was listę filmów, które według mnie warto obejrzeć. Dla mnie idealny sposób na miłe spędzenie zimowych wieczorów
Taką listę miałam przygotować już wcześniej. Niedawno sobie o tym przypomniałam :)

Punkty o 0-10 przyznawałam ja, wiec jest to moja opinia :). Wasz może być zupełnie inna. Moim zdaniem te filmy mają coś w sobie. Jedne nawiązują bardziej do miłości, uczuć a inne to filmy akcji czy komedie :) Opisy są ze strony filmweb. Mam nadzieję, że zachęcą Was do ich obejrzenia (wszystkie filmy oczywiście oglądałam w całości).


1. Pamiętnik 

9,5/ 10

Stary mężczyzna czyta chorej na Alzheimera kobiecie pamiętnik opisujący historię miłości dziewczyny z zamożnego domu i ubogiego pracownika tartaku.

2. Wciąż ją kocham 

8,5/10 

John i Savannah, choć z różnych światów, zakochują się w sobie od pierwszego wejrzenia. Wkrótce rozdzieli ich wojna. 

3. Porwanie

6,5/10

Nathan Harper (Taylor Lautner) dokonuje zaskakującego odkrycia – znajduje swoje zdjęcie na stronie poświęconej zaginionym osobom. Próbując ustalić kim naprawdę jest, chłopak przekonuje się, że nic nie jest takie, jak mu się wydawało. W momencie, w którym do gry wmiesza się policja, agenci rządowi i tajemnicze postaci, próbujące schwytać Nathana, jedynym wyjściem będzie dla niego ucieczka.

4. LOL 

 8,5/10

Wraz z rozpoczęciem nowego roku szkolnego Lolę (Miley Cyrus) zostawia chłopak. Nie tracąc czasu, dziewczyna angażuje się w związek z jego najlepszym przyjacielem. Lola zaczyna mieć coraz większe problemy, eksperymentuje z narkotykami, pociąga ją seks, jednocześnie nie może porozumieć się z samotnie wychowującą ją matką, Anne.

5. Wredne dziewczyny

6,5/10

Licealistka przeprowadza się do Illinois i w szkole poznaje grupę rządzących w niej dziewczyn. Były chłopak jednej z nich zakochuje się w Cady, co sprowadza na nastolatkę ich gniew.


Mam nadzieję, że spodobały się Wam filmy. Podejrzewam, że połowę oglądaliście, ale jeśli zachęciłam kogoś do obejrzenia czegoś nowego, to super! :) Na prawdę POLECAM powyższe filmy. 
    

24 komentarze:

  1. widziałam wszystkie oprócz " porwania " .

    OdpowiedzUsuń
  2. widziałam wszystkie oprócz 1 , ale pewnie obejrzę ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę w końcu obejrzeć LOLa :p

    OdpowiedzUsuń
  4. oglądałam "lol" i "wciąż ją kocham " świetne *.*
    dzisiaj może zobaczę "porwanie"

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę obejrzeć "Wredne dziewczyny" ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. oglądałam 'Porwanie' ! jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super! oglądałam dwa pierwsze. ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądałam 'Lol' i 'Porwanie' ;)
    Fajna ta dzisiejsza notka ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Łoł, mogę wiedzieć co nie podobało Ci się w "Wciąż ją kocham" że jest tak nisko? Nie mam Ci tego za złe, ale osobiście widziałam tan film już kilka razy i za każdym razem jest dla mnie świetny, i osobiście dałabym mu 10/10 . c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 8,5 to nie jest nisko :)
      w poście napisałam : "to moja opinia :). Wasz może być zupełnie inna" , Twoje zdanie jest inne i je szanuję.
      Zgadzam się, że "Wciąż ją kocham" to bardzo dobry film c:

      Usuń
    2. No fakt, mógł być niżej. ;d

      Usuń
  10. 1, 4 ,5 kocham <3 Masz cudowny nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie filmy oglądałam i uważam że są naprawdę warte obejrzenia ale najlepszy jest "Pamiętnik" oglądałam 2 razy i za każdym płakałam <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę zobaczyć wciąż ją kocham ;D Bardzo fajna notka ;D ;*
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pikachu. ♥ Uwielbiam wszystkie filmy z twojej listy prócz Pamiętnika bo go nie oglądałam. ;)
    W wolnej chwili zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie oglądałam !! Są świetne ! <3 Pamiętnik kocham wręcz! Dołączyła bym jeszcze 3 metry nad niebem :))
    Zapraszam do siebie, jesli sie spodoba - obserwuj :)
    + obserwuje oczywiscie :*

    OdpowiedzUsuń
  15. "Lol" i "Wciąż ją kocham" rewelacja ;)

    Obserwuję i zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  16. Wciąż ją kocham ;D
    Ja także robię takie posty o filmach ;D
    http://blogzakreconejnastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. LOL'a oglądałam i jakoś mi się nie podobał. czy to tylko mnie?

    OdpowiedzUsuń
  18. oglądałam LOL i mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad, do ciebie też na pewno wpadnę! :)