15 sty 2013

Libster Blog Award

Hej :* ! 

Może już zauważyliście, że trochę zmieniłam wygląd bloga. Długo szukałam szablonu, który by mi odpowiadał. Szukałam na różnych stronach. Jednak wybrałam jeden dostępny na blogspocie i trochę pozmieniałam :). Mam nadzieję, że Wam się spodobał. Może pomyślę też nad nowym nagłówkiem, ale jak na razie wszystko mi odpowiada. 

A jakie jest Wasz zdanie ? Lepszy nowy wygląd czy starszy?


                                                       
*************************************************************************************************************************************

Dzisiaj napiszę jeszcze o nominacji do Libster Blog Award. Zostałam nominowana przez Sophiee za co bardzo dziękuję ♥.


  
Zasady Liebster Blog Award:
  Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za `dobrze wykonaną robotę`. Jest przyznawana bloggerom o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nominacji należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym, nie możesz nominować osoby która Cię nominowała) oraz zadajesz im 11 pytań. 
 
Pytania i odpowiedzi : 

1. Jak długo prowadzisz bloga?
  •  około 7 miesięcy.
  2. Co cię do tego zachęciło?
  •  Wcześniej czytałam wiele blogów. Bardzo mnie ciekawiło, jak to jest prowadzić bloga :) postanowiłam spróbować.
  3. Co sądzisz o hejtach?
  •  Moim zdaniem nie warto się nimi przejmować, choć czasami potrafią podnieść ciśnienie. 
  4. Masz już jakieś plany na ferie?
  • Jeśli wypali do wyjazd do Krakowa i Warszawy - związane z koszykówką; sparingi z innymi drużynami :)  


5. Jakiej muzyki słuchasz?
  • Najczęściej pop i rock, ale to w sumie zależy od nastroju.

  6. Bardziej lubisz towarzystwo dziewczyn czy chłopców?
  • Zależy kim dana osoba dla mnie jest. Czasami wolę pogadać z dziewczynami, pośmiać się itp., a czasami z chłopakami. Też jest to trochę zależne od nastroju :)
  7. Jaki jest twój najszczęśliwszy dzień w życiu?
  •  Chyba nie mam najszczęśliwszego.. może dostanie nagrody na koniec szkoł.podst. albo dzień, w którym zaczęłam chodzić na zajęcia z koszykówki,  wyjazdy na turnieje etc.

  8. Co sprawia że na twojej twarzy pojawia się uśmiech?
  • Przebywanie z przyjaciółmi, granie w koszykówkę, robienie zdjęć, prowadzenie bloga (m.in. pisanie notek i odp. na kom.)
  9. Co chciałabyś zrobić jeszcze w swoim życiu?
  •  Spełnić choć część marzeń.
  10. Jakich piosenek najczęściej słuchasz? Wymień :3 
  • Podam te które teraz najczęściej słucham. Mój gust muzyczny zmienia się z wiekiem i nastrojami :) 
  1. Rock Mafia ft Miley Cyrus - The Big Bang   
  2. Taylor Swift - I Knew You Were Trouble
11. Jakiego gatunku oglądasz filmy
  • dramat, romans, komedia (najczęściej)
  • thriller, horror (rzadziej)  
Nie wymieniam poszczególnych blogów. Jeśli macie ochotę to uznajcie to jako zaproszenie dla wszystkich odwiedzających bloga. Tylko napiszcie w komentarzu jeśli się zgłaszacie :).


Pytania dla Was :

1. Od kiedy prowadzisz bloga ? 
2. Co jest Twoją inspiracją ?
3. O czym najczęściej piszesz na blogu ?
4. Co jest Twoim największym marzeniem w stosunku do bloga ? 
5. Co jest Twoim największym marzeniem w życiu ?
6. Jakie jest Twoje hobby ?
7. Co lubisz robić w wolnym czasie ? 
8. Ulubiony film ? 
9. Ulubiona książka ? 
10. Co zmieniłabyś/zmieniłbyś w swoim wyglądzie ? 
11. Twoja największa zaleta ? 


To tyle ♥. Miłego dnia życzę :)
źniej zabieram się za odp. na kom. :) 
 

29 komentarzy:

  1. Rock!
    A co do wyglądu to ten nowy!
    http://blogzakreconejnastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. tez uwazam, ze nie warto sie przejmowac hejterami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne odpowiedzi :)
    wygląd super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mówiłam że teraz jest super ♥ Kocham Tw blog *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. mi nowy wygląd się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mówiłam , że teraz jest super *.* Kocham Tw blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. małe, ale dość zauważalne zmiany. zdecydowanie opcja druga :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zmiana jak najbardziej na plus ; >

    OdpowiedzUsuń
  9. Wprowadziłaś bardzo małe zmiany ale wiele dały. Blog jest bardziej przejrzysty (?) Tak, tak go chyba można nazwać. Czekam na nowy nagłówek :)
    Dziękuje za miły komentarz na blogu ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy blog zapraszam do mnie
    sallmone-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję nominacji ^^
    oczekuję nowego nagłówka. Jeśli chcesz, mogę pomóc - siedzę trochę w grafice komputerowej :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Według mnie zmiana na lepsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szablon baardzo na +
    Pozdrawiam serdecznie.! ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawe odpowiedzi :D

    paulla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. dodaję się do obserwantów, liczę na rewanż :)
    fajny blog :*

    OdpowiedzUsuń
  16. nowy wygląd bardzo mi się podoba! ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. różnica jest dosyć mała, ale lepszy ten nowy:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad, do ciebie też na pewno wpadnę! :)