25 sty 2013

DIY wygodna ładowarka

Hej :*!

Przeglądałam różne strony i znalazłam coś przydatnego i ciekawego. Jest to coś bardzo praktycznego - " wygodna ładowarka".
  
W jednym miejscu możecie ładować kilka rzeczy w jednym czasie. Koniec z poplątanymi kablami. :) Z tyłu znajduje się listwa z kilkoma wtyczkami. Jest zakryta jakąś cienką deską(?) z otworkami. Nad nimi możemy napisać, który kabel jest do danego urządzenia.



Dla mnie taka rzecz to fajna sprawa, gdyż często szukam wolnego kontaktu do naładowania czegoś, a tu nagle większość zajęta. Dzięki temu nie będziecie musieli szukać kabli. Wszystko zawsze w tym samym miejscu. Nic się nie zgubi i nie poplącze. 
Wygląd także jest ciekawy. 

Nie jest to trudne w wykonaniu. Potrzebne są : deska (podłoże), przykryciem może być np. góra od "chlebaka", coś na przykrywkę z dziurkami i gotowe. Wkładamy listwę do chlebaka i podłączamy kable ;) 



Co o tym sądzicie? :)

(przepraszam za opóźnienia na odpowiadanie na komentarze, ale ostatnio mam jakieś gorsze dni, jestem zmęczona i smutna z powodu kończących się ferii - ale obiecuję, że jutro biorę się do roboty ;)

29 komentarzy:

  1. spryciarze to jednak są goście :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne ! Muszę koniecznie to zrobić, zawsze mam problem z kablami , a nigdy nie myślałam o takim rozwiązaniu ;o . Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeeeny, świetne!
    przydałoby mi się i to bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny pomysł :D Tu u cb są same świetne pomysły *.* :D
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny pomysł. Może będę na tyle ambitna i kreatywna, by go zrobić u siebie ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. lekarstwo na moje poplątane kable, na pewno poproszę tatę aby mi skonstruował takie cudo w któryś dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. genialny pomysł :) szkoda, że jeszcze z niczym takim się nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne, ale ja chyba bym nie potrafiła tego sama zrobić, mam dwie lewe ręce ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. pomysł super,ale sama się za to na pewno nie zabiorę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. swietna..! nigdy jeszcze takiej nie widzialam..:)

    OdpowiedzUsuń
  11. dobre!
    wbij do mnie to, to bardzo motywuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie, u mnie największy problem to znalezienie ładowarki :D
    zawsze sobie obiecuje, że będę odkładać w jedno miejsce, ale... xD
    HaHaHa :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. przydałoby mi się coś takiego *o*

    OdpowiedzUsuń
  14. hah jaki bajer ! :)) ja wiem, że jest 10 kabli w 1 , usb, ładowarki do wszystkich tel itp:P

    OdpowiedzUsuń
  15. praktyczne , pomysłowe i ŁADNE !
    Bardzo podoba mi się pomysł choć raczej go u sb. nie zastosuje .
    Poza tym moje ładowarki są w ciągłym biegu , często je z sobą zabieram .
    Choć kto wie może kiedyś .... miałabym pewniaka , że zawszę znajdę daną ładowarkę W JEDNYM NIEZMIENNYM miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super pomysł !
    i bardzo ciekawy i inspirujący blog :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad, do ciebie też na pewno wpadnę! :)