8 sty 2013

Zestawy ubrań cz.4

Hej :* ! 

Miałam napisać już wcześniej napisać, ale ten weekend minął tak szybko. Ale pocieszeniem jest to, że minie ten tydzień i zaczną się FERIE! Już nie mogę się doczekać ;). Teraz ferie mam stosunkowo szybko. W poprzednich latach zazwyczaj były w lutym. Miła odmiana w tym roku :). 

Dzisiaj w szkole mieliśmy zajęcie -"pomoc medyczną". Już mieliśmy takie zajęcia kilka razy. Trzeba było uciskać manekina (30 razy), ale ważne, że nie trzeba było robić 2 wdechów... bo to byłoby blee ze względu, że ten manekin nie był pierwszej młodości i trochę się rozwalał bo na praktyki nie kazali przywieść im takiego "nowej generacji".

A wy mieliście kiedyś tego typu zajęcia w szkole ?  

A teraz czeka mnie wieczór z fizyką. Jutro kartkówka. Tematy w miarę do ogarnięcia. Jakoś dam radę. Mam nadzieję, że dobrze pójdzie. Trzymajcie kciuki :* !
                                                    
*************************************************************************************************************************************

Na dodatek przygotowałam też dla was nowe zestawy ubrań, które można uznać za "inspiracje" (znalezione w sieci).
Może was do czegoś zainspirują albo przekonają do nowych połączeń ubrań!










 
Co sądzicie? Który wybieracie? :)

Mam nadzieję, że nie spędzicie go w książkach jak ja :).
(Przepraszam za zaległości związane z komentarzami, jak najszybciej postaram się to nadrobić) Buziaki :*
  

19 komentarzy:

  1. Fuj, nienawidzę fizyki xD
    Fajnie masz, że zaraz ferie. Ja mam jako ostatnio, poczekam sobie ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam w przyszłym semestrze fizykę na uczelni a w liceum tego nie cierpiałam ;<
    przedostatni zestaw najlepszy<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatni jest fantastyczny :)
    spokojnie dasz radę z fizyka :P

    zapraszam do mnie : www.miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. taa ferie ♥ z fizyką i tak nie miałyśmy tak źle zią :D
    Możesz pisać o swoim życiu ale i tak dodawaj podobne posty jak teraz :*

    OdpowiedzUsuń
  5. podobaja mi sie zestawy ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. trzymam kciuki! zestawy jak najbardziej w moim guście:)

    OdpowiedzUsuń
  7. masz świetny gust ! te zeestawy - nieziemskie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Najfajniejszy to look ostatni :P Moim zdaniem :p No też sie ciesze, po jutro zaczynająsie FERIE! Pozdrawiam! www.kierowac-sie-wyobraznia.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Miętowa bluzeczka zarąbista<33
    Też mieliśmy taki kurs pierwszej pomocy ale w 1 kl. Teraz mam taki certyfikat, czy coś ;p A co do nauki to my nie mamy lepiej, dzisiaj cały dzień uczyłam się do spr z fizyki i dopiero dzisiaj udało mi się go zrozumieć i ogarnąć.
    pzdr. :**
    zapraszam do mnie nn.

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz genialnego bloga! Każdy post jest inny i bardzo ciekawy z przyjemnością obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. sliczne zestawyyy..! co jeden to ladniejszy..! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No to miłego wieczoru z fizyką :D hehe
    O to masz się fajnie, ja mam ferie w lutym :P
    Fajne ciuszki :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. EDB - pierwsza pomoc standardzik w szkole, ja na kursie pierwszej pomocy miałam ciągle randki z manekinem :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad, do ciebie też na pewno wpadnę! :)