20 lut 2013

Truskawkowa, francuska miłość!

Witajcie!

Mam dla was kolejne znalezisko z sieci, tym razem jest to coś na słodko i do schrupania, czyli - ciastka od serca! Kruche ciastko francuskie z nadzieniem (dżemem), a do tego słodka truskawka, mniam!

Szkoda, że ten pomysł znalazłam już po walentynkach, gdyż moglibyście to wykorzystać, ale z drugiej strony może to być pyszną niespodzianką dla drugiej osoby na każdą inną okazję, prawda? :)
 


Wszystko pokazane na obrazku. Ciastko francuskie zapiekane z dżemem i truskawką w kszałcie serca. A dla smaku można posypać je cukrem. Szybkie i łatwe w przygotowaniu.  
Nie znam dokładnego czasu pieczenia.. może jakieś 10 min. Po prostu trzeba obserwować i czekać aż ciasto się zarumieni. Trzeba bardzo dokładnie "skleić" oba kawałki ciasta. Inaczej dżem może wypłynąć.


Do wycięcia serca w truskawce i cieście można używać foremki co ułatwi prace.
 

P.S. Miałam teraz więcej czasu i znalazłam kilka ciekawych DIY i innych kreatywnych pomysłów, którymi na pewno się z Wami podzielę! ;)

15 komentarzy:

  1. świetny pomysł! ;]
    wygląda bardzo ciekawie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ale mi narobiłaś ochoty na te ciastka ♥
    świetna notka :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądają te ciastka,muszę takie zrobić.
    Ciekawy post ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Tęsknię za sezonem truskawek <3

    OdpowiedzUsuń
  5. I visited many websites but the audio feature for audio songs present at this web site is truly excellent.


    Feel free to visit my weblog: Kolagen

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie swietnee..! i pewnie smakuja taksamo nieziemsko jak wygladaja, uwielbiam truskawki..:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej. Nominowałam cię do versatile blogger award. więcej dowiesz się na moim blogu:
    revo-olutio-on.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej zostałaś nominowana do The Versatile Blogger Award :) Zajrzyj : http://paulaaa-bonawetja.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad, do ciebie też na pewno wpadnę! :)