5 lut 2013

Czym zadbać o włosy i dłonie?

Siemka!

Dzisiaj odwiedziłam  Rossman, a w planach miałam kupić szampon. Jednak promocje pokusiły mnie na trochę większe zakupy. Kupione rzeczy bardzo się przydadzą, a że słyszałam o nich dobre opinie (głównie na wizażu) jest jeszcze jednym plusem. 





1. Well - Szampon ProSeries Repair - nie używałam. (500 ml cena :10,99 ~przecena)
2. L`oreal - Maska do włosów Color-Vive - nie używałam. (300 ml cena : 14,99~przecena)
3. Garnier - Regenerujący krem do rąk - używałam i moim zdaniem jest świetny. Nawilża skórę, ale nie zostawia tłustej warstwy. (100 ml - cena : 8,99)

 A może wy używaliście jakiś z powyższych produktów? 
Jaka jest wasza opinia?  
 

10 komentarzy:

  1. też lubię ten krem ♥
    też mam randkę z fizyka *.* -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałam ostatnio kupić ten krem garniera ale nie wiedziałam czy będzie dobry :c. a nie chciałam wyrzucać pieniędzy :D . ale może teraz się skuszę:D

    Zapraszam na blog Stylówka

    OdpowiedzUsuń
  3. jesus, a mnie niedługo czeka randkowanie z historią -.-

    OdpowiedzUsuń
  4. Krem jest fajny :)Reszty nie uzywalam ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobiłabyś recenzję tego szamponu .? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jutro ostatni dzień do szkoły i feeriee! ^=^ Nie używałam żadnego z wyżej wymienionych kosmetyków.
    Pozdrawiam, Nessa
    ____________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz świetny blog i pełno ciekawych postów :3
    Zapraszam do mnie jeżeli chcesz i masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie używałam żadnego :( Kurcze jak ja lubię Twojego bloga :) <3
    dziękuję bardzo za komentarz :***

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad, do ciebie też na pewno wpadnę! :)