9 lut 2013

Lampa geograficzna

Hej!

Chciałam wam pokazać trochę inne zastosowanie globusa. Na pomysł natknęłam się w internecie. Jeśli macie jakiś kabel i żarówkę to już połowa sukcesu. Potem tylko użyć jakiegoś starego czy niepotrzebnego globusa. Można wykorzystać połówkę lub całość. Wystarczy zrobić otwór na żarówkę (i na dole jeśli używamy całości). Może to ciekawie wyglądać w pokoju. Stanie się fajnym elementem, dodatkiem.

Przykładowe zdjęcia
Taka zmiana może nadać naprawdę ciekawego charakteru pomieszczeniu. Podejrzewam, że większość z was posiada taki globus, którego nie używa lub niedługo nie będzie potrzebny, dlatego to może być idealne rozwiązanie, żeby nie zabierał miejsca na półce, tylko pięknie się prezentował jako lampa! :) 



Co o tym sądzicie? :) 
Macie w planach wykorzystać? 

15 komentarzy:

  1. haha no niezły i oryginalna pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny, oryginalny pomysł. :) Ja mam taki świecący globus. ;p
    Pozdrawiam, Nessa.
    ___________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. 139 dni , już to czuję ; *
    fajne .

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny pomysl z tą lampą :D

    OdpowiedzUsuń
  5. całkiem fajny pomysł ale go nie wykorzystam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne, takie twórcze i orginalne , uwielbiam takie rzeczy ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję. :)
    Fajny pomysł : >

    OdpowiedzUsuń
  8. mega pomysłowe, ale nie pasowałaby taka lampa w moim pokoju :D

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. raaany genialny pomysł, niestety nie mam żadnego globusa w domu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad, do ciebie też na pewno wpadnę! :)