15 lut 2013

Upominki od rodzinki

Hej Hej.

Kiedy byłam w szpitalu moja kuzynka sprawiła mi małą niespodziankę, z czego bardzo się ucieszyłam, i za którą bardzo dziękuję. Podarowała mi pierścionek w kształcie kotka i słodkie, różowe nauszniki. Na taki zimowy okres sprawdzą się idealnie, dodatkowo są bardzo miękkie i puchate. Za to kot ma kryształkowe, niebieskie oczy i jest posrebrzany, co sprawia, że pięknie błyszczy się w świetle.

Jeśli którakolwiek z rzeczy wam się spodobała na tyle, że chcielibyście coś podobnego, chyba obie rzeczy znajdziecie na allegro w przystępnych cenach. :) 



 

Zdjęcia nie są świetnej jakości i pięknie obrobione, ale niestety trudno obsługuje się aparat jedną ręką, haha. Nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć wam miłego weekendu! 


P.S Teraz posty będą troszkę krótsze ze względu na moją rękę w gipsie, ale to pewnie będzie zależało od dnia i stanu zdrowia.

12 komentarzy:

  1. Zdrówka życzę. ;*
    Fajny kiciuś. C; Nauszniki są taakie słodkie. *.*
    Pozdrawiam, Nessa.
    ______________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm, ja jeszcze nigdy nic nie złamałam. ;] Współczuję, masa czasu! Może opatentujesz grę na jedną rękę? :p

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne prezenty *.* Wszystko będzie dobrze ♥ Jutro RAZEM pokażemy kto rządzi na naszym parkiecie :D :*

    OdpowiedzUsuń
  4. życzę szybkiego powrotu do zdrowia :) Zdjęcia i tak ci fajnie wyszyły! :D Chociaż że są robione jedną ręką :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad, do ciebie też na pewno wpadnę! :)