10 lut 2013

Kosmetyki do twarzy

Hej!

Dzisiaj chcę pokazać wam moje nowe nabytki, gdyż znalazłam wszystko czego na tą chwilę potrzebowałam. Na dodatek zakupom towarzyszyła okazyjna cena, co jeszcze bardziej wpłynęło na korzyść.




1. Garnier - BB krem - cena: 9.99 zł (gdzie nieraz widziałam ten krem w cenie 20-25 zł)

2.Essence - Kredka do oczu 2 w 1 - cena: 6,99 zł

3.Szklany pilniczek do paznokci - cena: 2,99 zł

Kremu użyłam kilka razy i moim zdaniem ma dobre krycie, chodź może lekko wysuszać skórę, jednak żeby temu zapobiec, wystarczy nałożyć cienką warstwę kremu pod spód. Chodzi tylko, żeby delikatnie zakryć niedoskonałości, a do tego bardzo dobrze się nadaje. Może nie używam go od dawna, ale zdecydowanie mogę polecić.


Używaliście któregoś z tych produktów? 
Chcecie jakiś opis czy recenzję produktu ? 

13 komentarzy:

  1. Używam Kosmetyku z Garniera BB krem ;)
    Moim zdaniem jest to świetny produkt ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam żadnego kosmetyku z linii BB, więc nie mogę się wypowiedzieć w tej sprawie. ;p
    Pozdrawiam, Nessa. :)
    ____________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też żadnego BB nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobisz recenzję tego kremu BB .? ;3

    http://zuuza-zuzaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przyjemnością, ale to troszkę później, bo nie używam go codziennie ;)

      Usuń
  5. Chciałam kupić ten krem...ale znalazłam swój produkt ;P Ale bardzo chętnie przeczytam recenzje na jego temat :) Bardzo lubię twojego bloga i mówię to chyba z 20 raz :D <33 Bardzo fajnie mi się go czyta :) I są praktyczne porady :) I mówię serio ;D żeby nie było ;)
    pozdrawiam i dziękuję za komentarz :**

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie miałam niczego z tej serii :BB :D :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ten krem właśnie kupiłam za ok. 20zł,więc kupiłaś go o połowę mniej:) Według mnie dobrze się sprawuje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Krem świetny tylko niestety kupiłam go w tej droższej cenie :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny jest ten krem *.* uwielbiam Tw blog <33

    OdpowiedzUsuń
  10. przypomnialas mi ze musze kupic nowy pilniczek..:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad, do ciebie też na pewno wpadnę! :)