30 mar 2013

Zestawy ubrań cz.5

Hei !

Na początku chciałabym życzyć wam: Wesołych Świąt, smacznego Jajka oraz Pysznego niedzielnego śniadania! U mnie pogoda niestety nie nastawia pozytywnie. Jest pochmurno i ponuro, ale mam nadzieję, że wiosna już niedługo do nas zawita. Nie mogę patrzeć na śnieg, a kurtkę zimową chciałabym schować już głęboko do szafy.

*************************************************************************************************************************************

Dzisiaj pokaże wam kilka zestawów, które może nie są tyle co w moim stylu, co na pewno pięknie prezentowałyby się na każdej z was. Znalazłam je na różnych stronach w internecie, ale podejrzewam, że głównie na: loveit.pl oraz weheartit.com. W każdym razie każdy z przedstawionych zestawów jest inny i ma coś w sobie.

Zrobiłam już kilka takich notek i wam się podobały, dlatego am nadzieję, że ta również przypadnie Wam do gustu, a może nawet będą dla Was źródłem inspiracji.












Jakie jest Wasze zdanie? Także są w Waszym stylu?
Osobiście zakochałam się w zestawie 1 i 5, ale inne także są świetne! :)

8 komentarzy:

  1. Wszystkie zestawy są genialne ;3

    http://zuuza-zuzaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie snieg w nocy napadal;/
    świetne zestawy*.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne inspiracje!
    Wesołych!
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. również życzę wesołych!no u mnie pogoda też kijowa;/ a zestawy rzeczywiście są świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnia trójka jest boska <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad, do ciebie też na pewno wpadnę! :)