27 gru 2014

Łóżko w kształcie stworka!

Witajcie po tak długiej przerwie!

To wszystko potoczyło się zupełnie inaczej niż bym chciała, na rok znikłam wam skąd i bardzo przepraszam, że bez pożegnania. Postanowiłam, że wracam do blogosfery i do was, zaczynam działanie pełną parą, mam nadzieję, że znajdzie się wśród was chodź kilka osób, którzy powtórnie będą tu wpadać, a także, że zainteresują się tym miejscem nowe osóbki! Nazwa została zmieniona z summer-poland na holy-craap, co mam nadzieję, że wam nie przeszkadza, a wręcz przeciwnie. :)

*************************************************************************************************************************************

Dzisiaj mam wam do pokazania coś, czym nie pogardziłby żaden leniuszek, ani osoba, która uwielbia spać i wylegiwać się na łóżku! 

Chodzi tu o bardzo wygodne, miękkie łóżko, a bardziej taki materac wykreowany na postać słodkiego stworka! Dla niektórych to króliczek, dla innych to jeszcze coś innego, ale co to by nie było, jest wprost urocze. Szukałam troszkę po sklepach i w sieci, ale nie udało mi się znaleźć nic takiego, ani żadnego odpowiednika. Zdjęcie to znalazłam dość dawno, więc nie mam możliwości nawet podlinkować wam źródła, ale jeśli cokolwiek znajdę na ten temat, na pewno dam znać! :)


Przyznajcie się: kto z was chętnie przygarnąłby takie łóżeczko? :)

5 komentarzy:

  1. O Jesu! Już wyobrażam to sobie w moim pokoju... Och.. chyba bym z niego nie wychodziła! :)

    borenium.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pewnością ja :)
    Mam ogromny sentyment do postaci kreowanych na te rodem z kreskówek, więc nie ma co się dziwić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, byłoby idealne :D A gdyby było dwa razy większe to byłabym bardzo szczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Matko. Nie odeszłabym od takiego łóżeczka na krok. ;3

    szminka-czy-dresy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad, do ciebie też na pewno wpadnę! :)