10 sty 2015

Nowa, całkiem inna przygoda w blogowaniu

Cześć!

Długo się zastanawiałam i podjęłam decyzję, postanowiłam założyć blog, który będzie adekwatny do mojej wielkiej pasji i trybu życia. Mówiąc w wielkim skrócie będzie dotyczył aktywnego i zdrowego trybu życia z mojego punktu widzenia, pojawią się tam różne rodzaje aktywności, dań, rad. Jeśli macie ochotę zajrzeć, zapraszam serdecznie:


Jednak ten blog też będzie funkcjonował, jeśli będziecie nim zainteresowani. :) Może trochę częstotliwość dodawania postów się zmniejszy, ale postaram się nic nie zaniedbać. Tam dopiero zaczynam, pod inną nazwą i z innym celem, więc mile widziane jest wsparcie z waszej strony, jeśli oczywiście taka idea was interesuje. Nie mam zamiaru udawać wielce obeznanej profesjonalistki, będę po prostu pisała co wiem i to, czym mogę wam pomóc, doradzić, gdyż jestem sportowcem i wiem jak dużo daje ruch, dlatego chciałabym was zachęcić!

Tak więc zapraszam was gorąco i do zobaczenia! :)

3 komentarze:

  1. Z chęcią zajrzę na nowego bloga, ostatnio poszukuję właśnie strony na temat ruchu i aktywnego trybu życia!
    Trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, bardzo mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może w końcu przekonam się do ciągłego ruchu :) Mam nadzieje, że uda ci się wnieść w sferę blogową więcej sportu... i zdrowego trybu życia :) Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad, do ciebie też na pewno wpadnę! :)